• ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
  • کد خبر: 3607
  • readingTime: ۱ دقیقه
معدن

استاندار اصفهان گفت: با کارشناسی دقیق و در نظر گرفتن مصلحت استان، طرح انتقال معدن‌های شن و ماسه به نقاط دیگر را دوباره بررسی می کنیم.

به گزارش ایراسین  به نقل از  روابط عمومی استانداری اصفهان،عباس رضایی در حاشیه دیدار و بررسی مشکلات جمعی از صاحبان صنایع استان اصفهان اظهار داشت: شورای برنامه‌ریزی استان در گذشته مصوبه‌ای برای انتقال معدن‌های سنگ، گچ، خاک، آجر، شن و ماسه به نقاط دیگری داشته اما بهره‌برداران بر این باور هستند که کارشناسی دقیقی برای این مصوبه انجام نشده و این معدن‌ها به شمار نمی‌آیند.

استاندار اصفهان با اشاره به امکان تغییر یا تأیید مصوبه پیشین بر اساس دیدگاه اهل فن، بیان کرد: فعالان این بخش ادعایی دارند اما از سویی طرح، مصوبه شورای برنامه‌ریزی استان اصفهان محسوب می‌شود.

 اظهار داشت: برای احترام به گذشتگان و مراجعه‌کنندگان باید مصلحت استان را در نظر بگیریم و با کار دقیقی از سوی کارشناسان، دوباره جهت تصمیم‌گیری به شورای برنامه‌ریزی ارائه شود.

رضایی تصریح کرد: چنان‌که بارها اعلام شده، سلامت مردم از هر چیز دیگری برای ما مهم‌تر است و کار و تولید و اشتغال باید در راستای رفاه و آسایش انسان‌ها انجام شود و در صورت ایجاد بیماری، اشتغال و تولید هیچ سودی ندارد.

استاندار اصفهان در راستای تحقق شعار رونق تولید و بررسی مشکلات و درخواست‌ها عصر یکشنبه با جمعی از صاحبان کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و صنایع اصفهان دیدار چهره به چهره داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =