رزم‌آوران

در مسابقات بین‌المللی رزم‌آوران جام وحدت در اصفهان، تیم ایران «الف» به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش ایراسین، مسابقات رزم‌آوران «جام وحدت» با حضور ورزشکارانی از کشورهای ایران، گرجستان، ارمنستان، جمهوری آذربایجان و افغانستان به میزبانی اصفهان برگزار شد که در امتیازات بخش تیمی تیم ایران «الف» 16 امتیاز کسب و قهرمانی را از آن خود کرد، افغانستان با 3 امتیاز عنوان نایب‌قهرمانی را به خود اختصاصی داد و گرجستان با 2 امتیاز به رتبه سوم رسید.

در رده‌بندی انفرادی و در وزن نخست این رقابت‌ها مصطفی حاجی میری از تیم ایران «ب» مقام نخست دست یافت، نجیب کریمی از افغانستان دوم شد و محمدرضا بنا از تیم ملی ایران «الف» به مقام سوم دست یافت.

وزن دوم این مسابقات با قهرمانی محمدرضا میرزایی از ایران «الف» همراه بود، واحد طالبوف از گرجستان به مقام دوم رسید و آرسن کاویان از ارمنستان سکوی سوم را به خود اختصاص داد.

در وزن سوم رقابت‌ها حمید بختیاری از تیم ایران «الف» قهرمان شد، محمد دانی‌چی از تیم ایران «ب» به مقام دوم رسید و سجاد رمضانی از افغانستان توانست مدال برنز را به خود اختصاص دهد.

در وزن چهارم، فرزاد اسماعیلی از تیم ایران «الف» به مدال طلا دست یافت، جاسم نعیمی از تیم ایران آزاد به مقام دوم رسید و علی افضلی از تیم ایران مدال برنز را تصاحب کرد.

وزن پنجم با قهرمانی محمد شوکتی از تیم ایران «الف» همراه بود، در این وزن محمدکریم ایناری از افغانستان دوم شد و امین رشیدی از ایران «ب» به مقام سوم دست یافت.

کیانوش مصطفایی و عباس عرب مربیگری ایران را در این دوره بر عهده داشتند.

مسابقات بین‌المللی رزم‌آوران «جام وحدت» روز جمعه با حضور تیم‌های گرجستان، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، افغانستان و ایران به همت انجمن رزم‌آوران ایران و هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان، در سالن ١٧ شهریور اصفهان برگزار شد، در قالب این رقابت‌ها 40 ورزشکار در 5 وزن با یکدیگر مبارزه کردند.

جاسم نعیمی بازیکن تیم ملی ایران در پایان این مسابقات با دنیای ورزش حرفه‌ای خداحافظی کرد. وی با 30 سال تجربه در این رشته دارای چند مقام ملی و بین‌المللی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =