رضا فتاحی

سرپرست تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان گفت: ورزشگاه نقش جهان به همان اندازه که ورزشگاه‌ شهرهای دیگر در هفته‌ اول آماده بودند، آماده برگزاری دیدار سپاهان و ماشین سازی است.

به گزارش ایراسین، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: ورزشگاه نقش جهان اصفهان آماده می باشد و ما مشکل خاصی برای میزبانی مقابل ماشین سازی تبریز نداریم، فقط باید گیت‌ها نصب شوند که ان‌شاالله تا روز قبل از بازی این اتفاق می‌افتد، شماره گذاری صندلی‌ها هم در حال اتمام است، اپلیکیشن بلیت فروشی هم آماده می باشد.

وی پیرامون موضوع تعویق بازی مقابل نماینده تبریز گفت:‌ هفته گذشته سعید فتاحی از سازمان لیگ با ما تماس گرفت و عنوان کرد که ورزشگاه بوشهر مشکلاتی دارد، بنابراین همکاری کنید تا بازی شما با شاهین یک روز به عقب بیفتد، ما نیز همانطور که پیش از این گفته بودم، به خاطر احترام به مردم بوشهر و برای اینکه این بازی به شهر دیگری انتقال پیدا نکند و بدون تماشاگر نباشد، قبول کردیم بازی ما با یک روز تأخیر برگزار گردد.

فتاحی ادامه داد: ما تمام تمرینات، برنامه ریزی‌های ورزشگاه، دعوت نامه‌ها، بلیت‌ها و حتی برنامه‌های سایت را بر اساس برگزاری بازی در روز جمعه برنامه ریزی کردیم.

سرپرست تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان افزود: در همان روز از مسئولین سازمان لیگ این قول را گرفتیم که بازی روز پنج‌شنبه ما با ماشین‌سازی یک روز به تعویق بیفتد و آن‌ها نیز به ما قول شفاهی دادند که بازی ما با ماشین سازی روز جمعه  ۸شهریورماه برگزار شود، ما چیز زیادی نخواستیم که این مساله را تا این حد بزرگ کرده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: مسئولین سازمان لیگ به ما قول شفاهی دادند، مهم همکاری است و نیازی به نامه نگاری نیست، خوشبختانه  افراد خوبی مانند سعید فتاحی و جناب بهاروند در سازمان لیگ کار می‌کنند و احتیاجی نبود که بگوییم باید به ما ضمانت کتبی بدهید. آنها به ما قول دادند و انتظار داریم به قولشان عمل کنند که به نظرم حتما این کار را انجام می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =