• ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
  • کد خبر: 3434
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمد محبی

هافبک تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان گفت: مقابل تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر نشان دادیم که فولادمبارکه سپاهان فقط قهرمانی می‌خواهد.

به گزارش ایراسین، محمد محبی هافبک تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان با بیان این مطلب اظهار داشت:بسیار خوشحالم که لیگ برتر فوتبال ایران را با گل شروع کردم و سپاهان پیروزی قاطعی کسب نمود، امیدوارم امسال بهترین عملکرد را در فولادمبارکه سپاهان داشته باشم.

محمد محبی، با اشاره به پیروزی پرگل تیمش مقابل شاهین بوشهر در هفته اول لیگ برتر ایران گفت: خدا را شکر که پیروزی خوب و قاطعی را به دست آوردیم و گام اول را در یک بازی بیرون از خانه محکم برداشتیم، در بوشهر همه چیز خوب بود و ما با این برد قاطع نشان دادیم که امسال فقط قهرمانی می‌خواهیم و باید این عنوان را به دست بیاوریم.

هافبک تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان اصفهان با بیان اینکه هواداران شاهین برخورد خوبی با وی داشتند، خاطر نشان کرد: من روزهای خوبی را در شاهین پشت سر گذاشتم و خوشبختانه هواداران هم برخورد خوبی با من داشتند و تشویقم کردند.

وی تصریح کرد: خیلی خوشحالم که لیگ امسال را با گلزنی شروع کردم، ولی دیدید که خوشحالی هم نکردم، چون شاهین برای من قابل احترام است، امیدوارم این تیم در فصل جاری نتایج خوبی بگیرد.

محمد محبی راجع به بازی بعدی تیمش در هفته دوم به میزبانی نقش جهان مقابل ماشین سازی تبریز بیان داشت: ماشین‌سازی در هفته گذشته استقلال تهران را شکست داده است و حالا در بازی با سپاهان هم انگیزه زیادی خواهد داشت، ما البته میزبان هستیم و نباید در بازی‌های خانگی امتیاز از دست بدهیم، امیدوارم این بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

هافبک تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان که امسال شماره ۲۰ این تیم را بر تن دارد، پیرامون این موضوع خاطرنشان کرد: سال گذشته پیراهن شماره ۳۰ را بر تن داشتم و امسال شماره ۲۰ را می‌پوشم، این شماره را دوست دارم و امیدوارم یکروز هم پیراهن شماره ۱۰ تیم پر افتخار فولادمبارکه سپاهان را بپوشم.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =