• ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
  • کد خبر: 34331
  • readingTime: ۳ دقیقه
جشن نایب قهرمانی تیم بانوان سپاهان

مراسم اهدا مدال و جام نایب قهرمانی تیم فوتبال بانوان باشگاه فولادمبارکه سپاهان با حضور مسئولان و مدیران ارشد ورزشی باشگاه سپاهان و استان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد.

به گزارش ایراسین، مراسم اهدای مدال و جام نایب قهرمانی تیم فوتبال بانوان باشگاه فولادمبارکه سپاهان امروز پنجشنبه چهارم اسفندماه با حضور محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان و مدیران ارشد باشگاه، فرزانه کلاهدوزان عضو شورای شهر اصفهان، زهره مردانی معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، احسان بعیدی معاونت ورزشی سازمان اجتماعی، فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان، نصرت ایراندوست پیشکسوت فوتبال، محمدیاوری مشاور راهبردی فوتبال بانوان، طاهره زیبایی مسئول امور قهرمانی بانوان و میترا چین سری مسئول سازمان فوتبال بانوان باشگاه سپاهان، بازیکنان تیم فوتبال به همراه خانواده و رسانه ها در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم میترا چین سری مسئول سازمان فوتبال زنان سپاهان با اشاره به روند آماده سازی تیم برای حضوری پرقدرت در لیگ از تیرماه، گفت: مفتخریم که ۲۱ بازیکن از استان اصفهان در تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان حضور دارند که ۷ نفر از آنها محصول آکادمی فوتبال باشگاه هستند، همچنین در کادر فنی تیم یک سرمربی و دو مربی تیمهای ملی فعال هستند.

وی افزود: دانش و کارآمدی کادر فنی و همچنین تلاش بازیکنان منجر به عملکردی خوب از تیم در پایان لیگ شد از جمله کسب بهترین خط حمله با ۶۷ گل زده، رتبه دوم بهترین خط دفاع با ۱۲ گل خورده، حضور چهار بازیکن باشگاه در جمع برترین گلزنان لیگ، پرگل ترین بازی های لیگ، زدن بیشترین گل زده توسط یک بازیکن در یک بازی (افسانه اقبال ۵ گل) و حفظ روند شکست ناپذیر از هفته ششم طی ۱۲ هفته تا پایان لیگ.

ثبت رکورد بیشترین زمان یک مسابقه

مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز در ادامه با تقدیر و تشکر از بازیکنان و خانواده های آنان، گفت: راهبرد باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، این است که تمام رشته های فعال حوزه بانوان در بخش آقایان نیز فعالیت داشته باشد و عکس این قضیه، بنابراین تمام رشته های فعال در باشگاه سپاهان دارای تیمهای بانوان و آقایان هستند چرا که باشگاه سپاهان یک اسپورت کلاب و یک باشگاه فوتبال تنها نیست.

محمدرضا ساکت افزود: تیم فوتبال بانوان به عنوان یکی از نخستین رشته‌ها در بخش بانوان، امسال با اقتدار بیشتر و با حضور یک مثلث فنی قوی که در راس آن یک سرمربی موفق قرار داشت، توانست نتایج خوبی کسب کند، رکوردهای خوبی از جمله کسب عنوان نایب قهرمانی پس از سال‌ها، برترین خط حمله لیگ برتر با ۶۷ گل، دومین خط دفاع برتر با ۱۲ گل خورده، بیشترین گل زده در یک بازی در طول فصل با ۱۰ گل، بیشترین گل زده یک بازیکن در یک فصل در یک بازی توسط افسانه اقبال با ۵ گل و یک رکورد فکر می کنم بی سابقه در فوتبال جهان که طولانی‌ترین مسابقه فوتبال این تیم که حدود ۴ ساعت به طول انجامید، میان تیم‌های سپاهان و شهرداری سنندج بود، دیداری که در آن هوای برفی با برتری دختران طلایی خاتمه یافت.

برگزاری مراسم جشن نایب قهرمانی بانوان سپاهان در لیگ برتر

وی اظهارداشت: در کنار هم بودن یک تیم کامل از مربیان بادانش و کارآمد، مربی بدنساز فوق العاده که موجب شد بازیکنانی آماده در طول فصل داشته باشیم، کادر اجرایی و پزشکی و همچنین رسانه موجب شد تا تیم آماده ای را در طول فصل شاهد باشیم که بازیهای باکیفیتی را به نمایش گذاشتند و حتی بعد از حضور در شرایط سخت و برفی سنندج سریع خود آماده بازیهای بعدی خود کردند که این نشان از یک کادر و تیم پشتیبانی قوی و با دانش است.

در ادامه این مراسم با اهدا یادبود و هدایایی از سوی باشگاه سپاهان و همچنین پیراهن سپاهان مزین به نام و شماره نصرت ایراندوست از این پیشکسوت فوتبال کشورمان و پدر مریم ایراندوست سرمربی تیم فوتبال زنان تجلیل شد.

همچنین نصرت ایراندوست نیز به نیابت از باشگاه ملوان انزلی یادبود باشگاه ملوان را به محمدرضا ساکت، محمدیاوری و میترا چین سری اهدا کرد.

در ادامه از عکاسان و خبرنگاران حامی تیم فوتبال بانوان سپاهان تجلیل شد.

در پایان این مراسم نیز مدال‌های نقره بازیکنان تیم فوتبال زنان سپاهان توسط مسئولان و مدیران ورزشی باشگاه سپاهان و استان اصفهان به اعضا تیم اهدا شد و کاپ نایب قهرمانی بر دستان این تیم بالا رفت.

برگزاری مراسم جشن نایب قهرمانی بانوان سپاهان در لیگ برتر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =