• ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
  • کد خبر: 3369
  • readingTime: ۱ دقیقه
موتور کراس

دومین راند مسابقات موتورکراس استان اصفهان با معرفی ورزشکاران برتر به پایان رسید.

به گزارش ایراسین، دومین راند مسابقات موتورکراس، قهرمانی استان اصفهان در سال جاری، با عنوان جام عید قربان تا غدیر، روز جمعه ۲۵ مرداد ماه با حضور ۵۰ قهرمان برجسته در پیست نقش جهان برگزار شد که با استقبال مردم ورزش دوست اصفهان همراه شد.

علی قاسمی مسئول کمیته موتورکراس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان گفت: در این رقابت شرکت کنندگان در ۴ کلاس ۲۵۰ سی سی جوانان، ۲۵۰ سی سی پیشکسوتان، ۴۵۰ سی سی جوانان و ۴۵۰ سی سی پیشکسوتان برگزار شد.

 هدف از برگزاری این مسابقه، جذب استعدادهای جدید، پرورش و آماده سازی آنها و در نهایت بالا نگهداشتن سطح کیفی قهرمانان کشوری استان اصفهان و اعزام نفرات اول و دوم هر کلاس به مسابقات کشوری هفته آتی است.

وی افزود: پیش از مسابقات، تست فنی توسط کمیته فنی انجام شد.

مسئول کمیته موتورکراس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی در ادامه گفت: این مسابقه از ساعت ۱۰ صبح شروع شد و پس از برگزاری افتتاحیه مسابقه و بازدید کمیته فنی، رانندگان به ترتیب اعلام کلاس خود در خط استارت مسابقه حاضر شدند.

وی اذعان داشت: خوشبختانه این دوره از مسابقات حادثه ای در برنداشت و تمام شرکت کنندگان با اختلاف کمی نسبت به هم جایگاههای قهرمانی را تصاحب کردند.

قاسمی با تجلیل از کمیته داوری و کمیته فنی مسابقات، گفت: تیزبینی و درایت داوران در این مسابقات حساس باعث شده، شرکت کنندگان با کمترین خطا و اعتراض مسابقه را پایان دهند و این درایت موجب به حذف تقلب فنی می شود.

نفرات برتر به ترتیب کلاس و سکو به شرح زیر است:

کلاس ۴۵۰ جوانان

عرفان موذنی

سهیل محبی

مهدی رضوانی

کلاس ۲۵۰ جوانان

کریم علیانی

محمدکریم زاده

امیرحسین صالحی

کلاس ۴۵۰ پیشکسوتان

۱هادی بدیعی

۲عباس رجائی

۳اسماعیل محسنی

کلاس ۲۵۰ پیشکسوتان

سعید کریم زاده

مهدی اسلامی

کمال هادیان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =