وزیر مسکن

نایب رئیس انجمن انبوه سازان تهران گفت: برنامه های منظم وزارت راه و شهرسازی در چند سال آتی تاثیر مثبتی بر بازار مسکن خواهد گذاشت، با آمدن مهندس اسلامی در وزارت راه و شهرسازی عزم و اراده خوب برای تولید مسکن شکل گرفته و در این رابطه تولید مسکن مشارکتی را اعلام و خبری کرده اند.

ایرج رهبر نائب رئیس انجمن انبوه سازان تهران در گفتگو با ایراسین در پاسخ به این سوال که آیا انبوه سازان تولید را تا کنترل شدن قیمت ها در دستور کار خواهند داشت یا خیر، گفت: ما از نظر توان فنی و تولید کمی و کیفی آمادگی کافی داریم و این مسئله را در پروژه مسکن مهر به اثبات رساندیم.
وی در ادامه افزود: سازنده های بخش خصوصی و برنامه های دولت باید در جهت ساماندهی تولید و عرضه مسکن حرکت کنند و در این راستا قانون مصوب مجلس نیز وجود دارد.
رئیس انجمن انبوه سازان تهران در پاسخ به این سوال که طرح الزام ساخت مسکن برای اقشار متوسط رو به پایین را چگونه اجرا می کنید، گفت: گرانی های اخیر بدلیل برنامه های اشتباه چند سال گذشته است که هیچ برنامه ای برای تولید مسکن در دستور کار نبود. برنامه های منظم وزارت راه و شهرسازی در چند سال آتی تاثیر مثبتی بر بازار مسکن خواهد گذاشت. با آمدن مهندس اسلامی در وزارت راه و شهرسازی عزم و اراده ای خوب برای تولید مسکن شکل گرفته و در این رابطه تولید مسکن مشارکتی را اعلام و خبری کرده اند.
وی در پایان گفت: وزیر تاکید کردند اصناف نسبت به قیمت ها کنترل ندارند.  در این میان باید گفت مردم در اختیار ما نیستند که به آن ها تاکید کنیم اجاره باید کاهش یابد یا افزایش پیدا کند. بنابراین غیر از وظایف اصناف در کنترل قیمت ها در حوزه مسکن باید مردم هم تعامل داشته باشند تا بتوانیم اجاره ها را هم منصفانه و کنترل شده تعیین کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =