• ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
  • کد خبر: 32776
  • readingTime: ۲ دقیقه
ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: استقلال تیم متفاوتی نسبت به بازی اول فصل است، چون ۶ ماه سپری شده و تمام تیم‌ها تغییر کردند، سپاهان هم همینطور، آرزوی من این است که مردم ایران بازی خوبی را شاهد باشند.

به گزارش ایراسین به نقل از سایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال اظهار داشت: خیلی مشتاق دیدار فردا هستم و امیدوارم بازی خوبی را داشته باشیم، بازیکنان خوب، تیم های خوب، جذاب است که بینیم کدام یک از تیم ها یک قدم رو به جلو بر می دارند.

وی افزود: همانطور که همیشه گفتم هیچ‌وقت بازی ساده‌ای نداریم، هر بازی یک داستانی دارد و داستان بازی فردا بعد از سوت پایان بازی نوشته خواهد شد و باید ببینیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد؛ با شور و شوقی اینجا هستم که شاهد یک بازی زیبا باشیم، من تنها کسی نیستم که دوست دارم بازی را از نزدیک ببینم، امیدوار بودم که هواداران نیز در ورزشگاه حضور داشته باشند، امیدوارم تا پایان فصل حداقل امکان حضور فراهم شود، مردم خوشحالی داریم که لیاقت لحظات خوب دارند و می‌توانند در ورزشگاه شاهد آن باشند.

مورایس در رابطه با دوئلی که با ساپینتو دارد، خاطرنشان کرد: یک بازی کلاسیک در فوتبال ایران است، دوئلی میان مربیان وجود ندارد، یک بازی شگفت‌انگیز است، مربیان نیستند که در زمین بازی می‌کنند، تنها کاری که ما مربیان انجام می دهیم، انتخاب استراتژی بازی است، بازی خوبی را با حضور بازیکنان بزرگ شاهد خواهیم بود و من برای بازیکنان اینجا هستم نه برای خودم.

سرمربی سپاهان در رابطه با احتمال ترانسفر مغانلو به خارج از کشور گفت: هیج پیشنهاد رسمی برای شهریار وجود نداشته است، اگر پیشنهادی بیاید باید بشینیم و صحبت کنیم و مسائل را بسنجیم و منفعت همه را در نظر بگیریم، در تمامی مسائل جهان می‌توان با صحبت کردن به نتیجه رسید.

وی در خصوص تفاوت‌های استقلال اول فصل با تیمی که فردا مقابل سپاهان قرار خواهد گرفت، گفت: استقلال تیم متفاوتی نسبت به بازی اول فصل است، چون ۶ ماه سپری شده و تمام تیم‌ها تغییر کردند، سپاهان هم همینطور، آرزوی من این است که بازی خوبی را مردم ایران شاهد باشند.

مورایس در رابطه با احتمال تغییر ساپینتو پس از عدم نتیجه‌گیری در این دیدار و مصدومان تیمش گفت: بازی،بازی اتفاقات است، اگر قرار باشد کسی تغییر کند، از عهده من خارج است، به جز یک نفر بازیکن مصدوم دیگری نداریم و همه در شرایط عالی هستند و بسته به عملکردشان بازی خواهند کرد، علی کیخسروی یکی از دروازه‌بان‌های‌تیم است که مصدومیتی دارد.

سرمربی سپاهان در پاسخ به سوالی در خصوص ارزیابی‌اش از بازیکنان خارجی سپاهان گفت: بازیکنان خارجی ما بازیکنان با کیفیتی هستند و تا زمانی که در تیم حضور دارند بهترین توان خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی در رابطه با حضور سرمربی اسپانیایی در تیم ملی پرتغال گفت: روبرتو مارتینز سرمربی خوبی است، از تصمیم فدراسیون پرتغال حمایت می‌کنم، از تصمیم فدراسیون ایران نیز برای انتخاب سرمربی تیم ملی ایران حمایت خواهم کرد، انتظارات از تیم ملی پرتغال زیاد است.

مورایس در پایان گفت: من و مورینیو متفاوت هستیم، ارتباطی که الان با تیم دارم در طول این ۳ سال پیش رو قوی تر خواهد شد، پس از آن اگر بخواهم جدا شوم، قطعا از نظر احساسی شرایط سختی را تجربه خواهم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =