مرحله دوم دوره دابل پاس فیفا

دومین مرحله از دوره آموزشی دابل پاس تحت نظر فیفا ویژه آکادمی فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پس از ۵ روز به پایان رسید.

به گزارش ایراسین به نقل از سایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ مراسم اختتامیه مرحله دوم دوره آموزشی دابل پاس ویژه آکادمی فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، با مربیان و مسئولین تمام تیم‌های پایه آکادمی فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعم از بانوان و آقایان، امروز(شنبه ۲۴ دی ماه) در مجموعه ورزشی آب منطقه‌ای اصفهان برگزار شد.

محمدرضا ساکت، مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حاشیه این نشست اظهار داشت: کسی مثل ژوزه مورایس که سوابق مشخص و درخشانی در فوتبال داشته است برای بحث آموزش همیشه اهمیت قائل است.

وی افزود: اگر بگوییم همه چیز را می‌دانیم،این مانع یادگیری خواهدبود؛ استراتژی باشگاه ایجاد بستر بیشتر برای آموختن و یادگیری است، کارگاه‌های دانش‌افزایی ۲۰ تا ۷۰ درصد مطلب جدید برای ارائه دارند اما تکرار این دوره‌ها و آشنایی با ادبیات و فلسفه‌های متفاوت حتما باعث افزایش دانش خواهد شد.

ساکت تصریح کرد: در مرحله سوم دوره دابل پاس نفرات باید آموخته‌های خود را به معرض نمایش بگذارند و مشخص شود چه کسانی تلاش کردند تا دانش خود را بروز کنند؛ امسال برای ما سال برگزاری دوره‌های بین‌المللی بود و خوشحالیم دوشادوش آقایان، بانوان ما هم به خوبی فعالیت می‌کنند.

بخش پایانی این جلسه به نشست پرسش و پاسخ میان مربیان آکادمی با مدرسین بلژیکی اختصاص داشت.

این مرحله از دوره آموزشی دابل‌پاس به مدت ۵ روز به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد؛ مرحله سوم این دوره اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است شرکت دابل‌پاس از سال ۲۰۰۲ کار خود را در لیگ بلژیک، در ادامه بوندسلیگا آلمان و لیگ برتر انگلیس در حوزه آکادمی‌ها آغاز کرده و در سال ۲۰۲۰ از طرف فیفا به عنوان نماینده این نهاد در بحث رصد آکادمی‌ها در حوزه حرفه‌ای سازی انتخاب شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =