• ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
  • کد خبر: 32017
  • readingTime: ۱ دقیقه
ووشو

در پایان مسابقات دور رفت پانزدهمین دوره مسابقات لیگ‌برتر ووشو بانوان تیم فولاد مبارکه سپاهان توانست با پیروزی برابر چهار رقیب خود، دور رفت مسابقات را قاطعانه به پایان برساند و خود را برای تکرار قهرمانی سال‌های گذشته آماده کند.

به گزارش ایراسین به نقل از سایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ پانزدهمین دوره مسابقات لیگ‌برتر ووشو بانوان که از روز گذشته (پنج‌شنبه ۸ دی ماه) در محل آکادمی ملی ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده بود پس از دو روز رقابت به پایان رسید و تیم فولاد مبارکه سپاهان توانست با پیروزی برابر چهار رقیب خود، دور رفت مسابقات را به پایان برساند.

تیم ووشو بانوان فولاد مبارکه توانست در پایان مسابقات دور رفت، مانند همیشه صدرنشین لیگ شود تا خود را برای مسابقات دور برگشت و تکرار قهرمانی سال‌های گذشته آماده‌ کند. شاگردان خواهران منصوریان و مریم معماری امسال هم همانند سال‌های گذشته یکی از مدعیان بی رقیب قهرمان لیگ برتر محسوب می‌شوند.

بر همین اساس تیم فولاد مبارکه سپاهان توانست در دور رفت مسابقات پانزدهمین دوره لیگ ووشو بانوان در دو بخش ساندا و تالو، برابر تیم‌های هیئت ووشو خراسان جنوبی با نتیجه ۱۱ بر ۰، هیئت ووشو قم با نتیجه ۱۱ بر ۱، هیئت ووشو البرز با نتیجه ۱۲ بر ۰ و دانشگاه آزاد اسلامی با نتیجه ۷ بر ۵ قاطعانه به پیروزی برسد.

دور برگشت این رقابت‌ها اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =