مجید رحیمی زاده

مربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان گفت: در فکرمان هست که المپیاد فرهنگی ورزشی شهرستان اصفهان را برگزار نمائیم.

مجید رحیمی زاده مربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین با بیان این مطلب اظهار داشت: فعالیت های اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان در بخش های مختلف در حال انجام شدن است، هرچند فعالیت های عمده در بخش مرکزی این شهرستان انجام می شود، با توجه به فصل تابستان بحث اوقات فراغت مدنظر قرار گرفت و کارهای خوبی در این زمینه اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در حوزه جوانان چندین نشست با حضور حسین سیستانی فرماندار در فرمانداری اصفهان برگزار نمودیم، در خصوص هفته ازدواج، به مناسبت پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برنامه هایی را مدنظر داریم که همه برنامه ها با فرمانداری هماهنگ شده و در این بین سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری اصفهان و برخی از سمن ها همگام با اداره ورزش و جوانان هستند و برنامه های هفته ازدواج ۱۲ مردادماه استارت خواهد خورد.

مجید رحیمی زاده پیرامون میزبانی اصفهان در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور (۵ رشته) بیان داشت: در برگزاری این المپیاد همگام با هیات ها و فدراسیون های مربوطه و اداره کل ورزش و جوانان هستیم تا بهترین میزبانی را شاهد باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان افزود:  با همکاری ارگان هایی همچون شهرداری و آموزش و پرورش می توانیم المپیاد فرهنگی ورزشی شهرستان اصفهان را برگزار نمائیم و برگزاری چنین المپیادی در ذهنمان می باشد و اگر انجام شود چشم انداز خوبی برای ورزش استان رقم خواهد خورد.

مربی تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان پیرامون این تیم گفت: تمرینات تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان پس از ماه مبارک رمضان آغاز شد و با برنامه ریزی انجام شده کارهای بدنسازی به پایان رسید و اکثر بازیکنان از نظر بدنی در فرم ایده آلی قرار دارند.

وی ادامه داد: دو بازی تدارکاتی خوب با تیم جوانان فولادمبارکه سپاهان انجام دادیم که جوانان مقابل ما با انگیزه ظاهر شدند و بازی خوبی را ارائه دادند و برای تیم بزرگسالان بازی های تدارکاتی مطلوبی محسوب شد، اکنون تیم به آمادگی ۶۰ درصد رسیده است و در ادامه تا شروع لیگ برتر چند بازی تدارکاتی دیگر انجام می دهیم تا با قدرت در مسابقات حاضر شویم.

مجید رحیمی زاده در پایان پیرامون نحوه برگزاری لیگ برتر هندبال کشور به صورت گروهی گفت: در چنین رقابت هایی تیم هایی موفق هستند که از نظر مهره و آمادگی در سطح مطلوبی قرار دارند، با برگزاری این چنینی مسابقات نقاط ضعف و قوت پدیدار می شود و اگر می خواهیم سال های بعد هم این رقابت ها اینگونه برگزار کنیم باید نقاط ضعف و قوت را بشناسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =