باشگاه سپاهان

مربی تیم والیبال بانوان سپاهان با اشاره به شرایط سخت تیم در بازی‌های خارج از خانه هفته چهارم، گفت: در ۲ بازی آخر به میزبانی مازندرانی‌ها تلاش کردیم بازیکنان را آماده و به دور از آسیب دیدگی نگه داریم.

به گزارش ایراسین به نقل از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، زهره جانقربان پس از کسب ۲ پیروزی شیرین سه بر صفر برابر دو تیم گل و دریا نوردان فرح آباد، دو نماینده مازندرانی در هفته چهارم و یک مانده به پایانی لیگ سری‌آ، با اشاره به شرایط میزبانی مازندران در هفته چهارم رقابت‌ها، اظهار کرد: در ۲ بازی هفته چهارم نامناسب بودن شرایط میزبانی کمی کار را برای ما سخت کرد، اما با تمرینات مرتب و مستمر آمادگی صددرصدی بازیکنان را آماده و همدل نگه داشتیم و تا دور بعدی ودور نهایی این مسابقات حفظ خواهیم کرد. زیرا تنها به هدف بزرگمان که قهرمانی و کسب سهمیه ی سوپرلیگی است فکر می‌کنیم و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

او همچنین درباره این دوبازی اخیر تیم، توضیح داد: هر دو تیم مازندرانی در توپ‌گیری خوب عمل کردند. در بازی اول با تیم گل با وجود شرایط نامناسب کفپوش سالن و سختی بازی در این زمین، با همدلی بازیکنان و مدیریت خوب کادر فنی و در راس آن سرمربی تیم توانستیم این بازی را با پیروزی پشت سربگذاریم.

جان‌قربان ادامه داد: بازی دوم با تیم فرح آباد انجام شد که این تیم بسیار جنگنده‌تر از همتای مازندرانی خود بوده و جز یکی از تیم های بالای جدول است.در امتیازات ابتدایی توانستند پا به پای تیم ما حرکت کنند، اما با توجه به آنالیز خوبی که از این تیم داشتیم، توانستیم این تیم را هم بانتیجه ی ۳ بر صفر شکست دهیم.

مربی و آنالیزور تیم والیبال بازیکنان سپاهان در خصوص حمایت‌های باشگاه از تیم نوپای والیبال بانوان، تصریح کرد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان باشگاهی بزرگ، با قدمت، حامی و دلسوز است که امسال به خوبی از تیم والیبال بانوان حمایت کرده است. ما نیز تلاش می‌کنیم با تمرینات مرتب و مستمر آمادگی صد در صدی بازیکنان را تا دور بعدی و دور نهایی این مسابقات حفظ کرده و تنها به هدف بزرگمان که قهرمانی و کسب سهمیه سوپرلیگی است فکر کنیم. قطعا در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

او همچنین درباره شرایط میزبانی هفته چهارم مازندران، یادآور شد: این دور شرایط تیم میزبان کمی متفاوت بود. با توجه به مسافت زیاد اسکان تا سالن برگذاری مسابقه، نا مساعد بودن کفپوش سالن مسابقه و بعضا آماده نبودن سالن در زمان برگذاری مسابقه سختی‌هایی را برای ما به وجود آورد، اما با شرایط روحی خوبی که باشگاه برای ما فراهم کرده بود توانستیم پیروز این دو دیدار خارج از خانه باشیم و همچنان با اقتدار در صدر جدول باقی بمانیم.

جانقربان در پایان با اشاره به میزبانی اصفهان در هفته پنجم و پیش از پلی‌آف، خاطر نشان کرد: از لحاظ روحی و جسمی شرایط خوبی داریم و با جذب دو بازیکن جدید امیدوارم بتوانیم نهایت استفاده را از امتیاز میزبانی در دور پنجم این رقابت‌ها ببریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =