• ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
  • کد خبر: 3017
  • readingTime: ۱ دقیقه
سلطان حسینی

در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان چند اتفاق مهم رخ داد که مهمترین آن استعفای یکی از اعضای هیئت مدیره بود.

به گزارش ایراسین، در دو روز گذشته در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان چند اتفاق مهم رخ داد که اولین رویداد با رونمایی از پیراهن فصل آینده این تیم اعضای تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به ترکیه عزیمت کردند، فصل گذشته طلایی پوشان با پیراهنی که یکی از تولیدکننده های ایرانی برای آنها تهیه کرده بود، راهی میادین می شدند ولی پس از چند سال بار دیگر آل اشپورت تامین کننده پیراهن های طلایی پوشان خواهد بود، آل اشپورت که اخیراً به‌عنوان اسپانسر پیراهن تیم ملی فوتبال انتخاب شده و قرار است جایگزین آدیداس شود، فصل آینده علاوه بر تیم ملی ، البسه پرسپولیس، استقلال و سپاهان را نیز تأمین خواهد کرد.

یکی از مهمترین اخبار این روزهای تیم فوتبال سپاهان تمدید قرارداد کی روش استنلی بود، در هفته های پایانی لیگ و طی روزهای اخیر صحبت های زیادی در خصوص رفتن کی روش استنلی از سپاهان بود و حتی برخی از تیم های لیگ برتری پیشنهادات وسوسه انگیزی به وی کرده بودند که حتی صدای سرمربی و مسئولان سپاهان را نیز درآورد، اما در نهایت کی روش ترجیح در سپاهان بماند.

استعفای سلطان حسینی از هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دیگر اخبار مهم این باشگاه بود. محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در تاریخ 25 تیرماه 1398 به صورت کتبی از هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولادمبارکه سپاهان استعفاء داد.

گفتنی است محمد سلطان‌حسینی از پنجم بهمن ماه سال 1392 به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان منصوب شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =