شنای ایمیدرو

مراسم افتتاحیه مسابقات شنای ایمیدرو در بخش آقایان به میزبانی شرکت فولاد مبارکه در استخر مجموعه باغ فردوس برگزار شد.

به گزارش ایراسین، دومین دوره مسابقات شنای کارگری ایمیدرو کشور در بخش آقایان روز پنجشنبه ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۱ با حضور مجتبی لطفی مسئول امور ورزش شرکت فولاد مبارکه، محسن آذرمهر رییس کارگروه ورزش ایمیدرو و دیگر مسئولین در استخر مجموعه باغ فردوس برگزار شد.

مسئول امور ورزش شرکت فولاد مبارکه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران؛ ضمن خیرمقدم به تیم‌های شرکت کننده اظهار داشت: دومین دوره مسابقات شنای کارگری ایمیدرو ویژه آقایان و اولین دوره مسابقات شنای کارگری ایمیدرو ویژه بانوان به میزبانی شرکت فولادمبارکه و باشگاه فولادمبارکه سپاهان در محل استخر مجموعه باغ فردوس برگزار خواهد شد.

مجتبی لطفی ادامه داد: در بخش آقایان مسابقات شنای کارگری ایمیدرو ۱۳ تیم حضور دارند که مسابقات آنها از امروز شروع می شود و بانوان نیز با ۶ تیم رقابت‌های خود را از روز شنبه آینده آغاز خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه شرکت فولاد مبارکه با ۲ تیم در مسابقات شنای کارگری ایمیدرو ویژه آقایان شرکت نموده، گفت: امیدوارم بهترین میزبانی را برای همه عزیزان شرکت کننده رقم بزنیم و از طرفی شناگران فولاد مبارکه عنوان‎ های شایسته‌ای را کسب نمایند و همچون دوره قبلی به مقام قهرمانی برسند.

محسن آذرمهر رییس کارگروه ورزش ایمیدرو کشور در افتتاحیه مسابقات شنای آقایان گفت: از میزبانی خوب شرکت فولادمبارکه و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تشکر ویژه می‌کنم، امیدوارم این رقابت‌ها به نحو احسن برگزار شود.

وی با بیان اینکه تعداد تیم‌های شرکت کننده نسبت به اولین دوره افزایش یافته است، افزود: افزایش تعداد تیم‌ها این نوید را به ما می‌دهد که رقابت ها از نظر کیفی هم در سطح بالایی برگزار شود.
رئیس کارگروه ورزش ایمیدرو کشور در پایان برای همه ورزشکاران حاضر در دومین دوره مسابقات شنای کارگری ایمیدرو آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است در این مسابقات ۱۵ تیم در بخش آقایان از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۸ آبان‌ماه و ۶ تیم در بخش بانوان از تاریخ ۲۹ لغایت ۳۰ آبان ماه با هم رقابت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =