• ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
  • کد خبر: 2981
  • readingTime: ۱ دقیقه
جلال زهرایی

نخستین شعبه کانون هواداران باشگاه فولادمبارکه سپاهان در دانشکده علوم‌پزشکی اصفهان افتتاح گردید.

به گزارش ایراسین، جلال زهرایی سرپرست کانون هواداران باشگاه فولادمبارکه سپاهان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: روز دوشنبه 24 تیرماه افتتاحیه نخستین شعبه کانون هواداران باشگاه فولادمبارکه سپاهان در مراکز عالی، در مرکز علوم‌پزشکی اصفهان و با حضور اعضای دانشکده و مدیرعامل باشگاه برگزار شد.

وی ادامه داد: در همین راستا تفاهم‌نامه‌ای نیز امضاء و به تمام مراکز آموزش عالی استان اصفهان ارسال شد و از آنها درخواست کردیم یک نماینده به ما معرفی کنند تا برای فصل آینده بتوانیم ارتقاء فرهنگ و منزلت هوادارای را اجرا کنیم .

سرپرست کانون هواداران باشگاه فولادمبارکه سپاهان افزود: سپاهان هواداران دلسوز و متعصب زیادی دارد اما متأسفانه با شرایطی که یک‌ عده تماشاگرنما بر روی سکوها ایجاد می‌کنند، وجهه آنها نیز خراب می‌شود، درصدد هستیم که در فصل جدید با کمک از اساتید روان‌شناس، بر روی بحث آموزش فرهنگ هواداری کار کنیم.

وی در پایان پیرامون منحل شدن کانون‌های هوادارای تصریح کرد: کمیته اخلاق فعلاً تمامی کانون‌های هواداری تیم‌های کشور را تعلیق کرده است تا اساسنامه‌ها و دستورالعمل نوع فعالیت آنها مشخص شده و در فصل آینده کانون‌ها بر اساس آن فعالیت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =