والیبال سپاهان

تیم والیبال مردان فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب بلندقامتان دخانیات تهران شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول سری آ مردان ایران، امروز جمعه، ۱۳ آبان ۱۴۰۱ تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و دخانیات تهران در خانه والیبال به مصاف هم رفتند.

داوری این دیدار را حامد آقا براری و سجاد آقاخان زاده بر عهده داشتند.

ترکیب اولیه تیم فولاد مبارکه سپاهان:

محمد حسین افتخاری، محمد بزرکا، مهدی توکلی، محمد رحیمی، علی داوری، علیرضا دچانی و محمد حسن جامدی

سرمربی: بالسا رادولوویچ

ترکیب اولیه تیم دخانیات تهران:

میثم حیدری، یونس رمضانی، علیرضا زیبایی، علیرضا تابان محمد علی پیران و عرفان محمدی

سرمربی: سهراب به‌نژاد

ست اول را بازیکنان هردوتیم پایه پای یکدیگر بازی کردند و تا امتیاز یازده پیش رفتند. اما در تیم سپاهان کمی ناهماهنگی تیمی و مشکل در دریافت باعث شد تا این تیم ۳ امتیاز از تیم مقابل عقب بیفتد و بالسا وقت استراحت اول با درخواست کند.

وقت استراحت اما اثر نداشت و رادولوویچ به تعویض دو بازیکن پرداخت و این تعویض تا حدودی اختلاف امتیاز را کاهش داد و نهایتا دو تیم در امتیاز ۲۰ برابر شدند و نهایتا شاگردان بالسا با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ نتیجه ست اول را به شاگردان به‌نژاد واگذار کردند.

ست دوم با برتری سپاهانی‌ها آغاز شد اما نتوانستند اختلاف امتیازشان را حفظ کنند و نهایتا دخانیات از آن‌ها پیشی گرفت و بعد از گذشتن از امتیاز ۲۰ انسجام بازی بیشتر شد اما به نژاد با تعویض‌های موثر نتیجه این ست را هم ۲۵ بر ۲۳ به دست آورد.

رویکرد بازیکنان سپاهان در ست سوم تغییر کرد و از ابتدای ست برای برتری بازی کردند و نهایتا موفق شدند ست سوم را ۲۵ بر ۲۲ پیروز شوند.

محمد افتخاری، کاپیتان تیم و علی کرباسی، دریافت کننده قدرتی زن نقش موثری در این ست ایفا کردند.

طلایی پوشان سپاهان که موفق به کسب نخستین امتیاز خود از ست سوم شدند با انگیزه بیشتر به ست چهارم ورود کردند و ست چهارم را با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ بردند.

ست پنجم با برتری شاگردان بالسا شروع شد و اختلافی ۴ امتیازی به وجود آمد اما این نتیجه پایدار نماند و دخانیات توانست با امتیاز ۱۵ بر ۱۱ این ست را از آن خود کند.

در این ست دو کارت قرمز به هر دو تیم تعلق یافت.

مجموعا دخانیات تهران توانست نتیجه این بازی را سه بر دو از آن خود کند و به جایگاه پنجم جدول برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =