رضا حیدری مدیرعامل فولاد متیل

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل با اشاره به نقش‌آفرینی فولاد متیل در تأمین نیاز فولاد مبارکه به مواد اولیه گفت: فولاد متیل در سال گذشته موفق شد بخش زیادی از کسری مواد اولیه فولاد مبارکه را تأمین کند و امیدواریم بتوانیم در برنامه افق ۱۴۰۵ بخش بیشتری از این نیاز را برطرف سازیم.

رضا حیدری، مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل در حاشیه بیست و چهارمین سمپوزیوم فولاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: بیست و چهارمین سمپوزیوم فولاد فرصتی برای گردهمایی فعالان حوزه فولاد و معدن کشور است که فولاد متیل از این فرصت استفاده کرده تا بتواند دستاوردهای خود را به نمایش بگذارد.

وی افزود: فولاد متیل طی یک سال گذشته کوشیده تا با توجه به نیازهای روز بازار فولاد و معدن تحولات خوبی را از حیث ساختاری و مدیریتی در مجموعه خود ایجاد کند و خوشبختانه امروز مراکز فولاد متیل توانسته‌اند ارتباط مؤثری را با مشتریان و تولیدکنندگان قطعات یدکی و مصرف‌کنندگان محصولات فولاد مبارکه برقرار کنند.

مدیر عامل هلدینگ فولاد متیل با بیان این که در سال گذشته موفق شدیم بخشی از نیازهای مواد اولیه فولاد مبارکه را تأمین کنیم، خاطرنشان کرد: به واسطه عدم توزیع متوازن زنجیره معدن و فولاد، فولاد مبارکه در حال حاضر با کسری مواد اولیه مواجه است؛ فولاد متیل در سال گذشته موفق شد بخش زیادی از این کسری را تأمین کند و امیدواریم بتوانیم در برنامه افق ۱۴۰۵ بخش بیشتری از این نیاز را برطرف سازیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از محورهای مورد تأکید ما در سمپوزیوم فولاد امسال این بود که یک طرح دانش‌بنیان برای عرضه به فولاد مبارکه و سایر فولادسازان و شرکت‌های معدنی داشته باشیم و این مهم محقق شد و امسال توانستیم تراکر نیروگاه‌های خورشیدی را به حوزه فولاد کشور معرفی کنیم.

حیدری در پایان اذعان داشت: با توجه به این که در حال حاضر فولاد مبارکه مناقصه نیروگاه خورشیدی خود را برگزار کرده، امیدواریم بتوانیم بخش داخلی این نیروگاه را تأمین کنیم؛ سمپوزیوم فولاد فرصتی را فراهم آورد تا با شرکت‌های دانش‌بنیان ارتباط بیشتری برقرار کنیم تا طی یک سال آینده همکاری با این شرکت‌ها به صورت هدفمندتری گسترش یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =