آیین رونمایی نشان تجاری باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان

نماد تجاری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، آیین رونمایی از نماد تجاری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان صبح پنجشنبه با حضور جمعی از مدیران، مربیان، پیشکسوتان، بازیکنان و دوست‌داران سپاهان برگزار شد.

در این مراسم نماد تجاری باشگاه سپاهان با نام 2007 رونمایی شد، این نماد با توجه به صعود تاریخی سپاهان به مسابقات جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۰۷ میلادی نام‌گذاری شده که همزمان با هفته سپاهان در ابتدای آبان ماه رونمایی شد.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در آیین مراسم به اهمیت ثبت برند تجاری بین‌المللی باشگاه سپاهان، همچنین دستاوردهای باشگاه سپاهان در حوزه مجوز حرفه‌ای و بازاریابی اشاره کرد.

در این آیین جمعی از بازیکنان فعلی و قدیمی سپاهان حاضر بودند همچنین جمعی بازیکنانی که در صعود سپاهان به فینال مسابقات آسیایی در سال ۲۰۰۷ نقش داشتند نیز به بیان خاطرات خود پرداختند.

همچنین محمد کریمی، محمدرضا حسینی، امید نورافکن و جلال علی‌محمدی نیز از بازیکنان فعلی سپاهان نیز حضور داشتند که در این بین حسینی ابراز امیدواری کرد که نسل جدید سپاهان نیز بتواند افتخارات ۲۰۰۷ را تکرار کند.

دیگر مهمان این مراسم حمیدرضا فولادگر، نماینده ادوار مجلس و مشاور وزیر اقتصاد بود که ضمن تقدیر از فعالیت‌های باشگاه سپاهان به ویژه در حوزه بانوان، سپاهان را نماد و الگو باشگاه داری در ایران عنوان کرد.

گفتنی است، ژوزه مورایس، بالسا رادولوویچ، رسول جزینی، مجید بصیرت، محمد یاوری و جمعی دیگر از بازیکنان بانو و آقا مکتب سپاهان از دیگر مهمانان این مراسم بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =