استقلال و ملوان

تیم فوتبال استقلال تهران موفق به شکست ملوان شد و در دیگر بازی هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر گل گهر و مس رفسنجان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال استقلال در هفته دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ امروز، پنجشنبه در ورزشگاه تختی بندر انزلی به مصاف ملوان رفت و با نتیجه ۳ بر یک به برتری دست یافت.

سجاد بازگیر در دقیقه ۲۷ ملوان را پیش انداخت، اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد و ابتدا عارف غلامی در دقیقه ۵۸، سپس مهدی قایدی در دقیقه ۷۹ دو گل برای استقلال به ثمر رساندند. در نهایت تیر آخر را مهدی مهدی‌پور در دقایق پایانی بازی از روی نقطه پنالتی زد استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو به اولین برد فصل خود دست یابد.

نکته قابل تأمل بازی، اعتراض‌ها و رفتارهای عجیب ساپینتو نسبت به اتفاقات بازی بود که مورد توجه عکاسان و فیلمبرداران قرار گرفت. استقلال با این پیروزی سه امتیاز شد و موقتاً به رده ششم جدول رده‌بندی صعود کرد و ملوانی‌ها نیز بدون امتیاز در انتهای جدول قرار گرفتند.

در دیگر بازی این هفته تیم‌های مس رفسنجان و گل گهر از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با تساوی بدون گل تمام شد.

با این نتیجه و پیش از برگزاری دیدارهای باقی‌مانده هفته دوم لیگ برتر و اتمام بازی سپاهان و نساجی، گل گهر با چهار امتیاز به صدر جدول صعود کرد و شاگردان محمد ربیعی نیز با ۲ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =