• ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴
  • کد خبر: 28022
  • readingTime: ۱ دقیقه
ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر بخواهم عنوانی برای بازی با نساجی انتخاب کنم «هیجان انگیز» خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ژوزه مورایس پس از برتری دو بر یک فولاد مبارکه سپاهان برابر تیم فوتبال نساجی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری اظهار کرد: حداقل بازی بسیار هیجان‌انگیزی بود و اگر بخواهم عنوانی برای این بازی انتخاب کنم «هیجان انگیز» خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: این بازی موقعیت خوبی بود که تیم را بشناسیم و از بازیکنان مختلف استفاده کردیم. در ابتدای بازی عقب افتادیم و فرصت این را پیدا کردیم تا عکس العمل تیم را در این شرایط ببینیم و این عکس العمل خوب بود. با تیمی رو به رو شدیم که سازماندهی خوبی داشت و برای اینکه برنده چنین بازی شوی باید کیفیت بالایی داشته باشی.

وی افزود: خوشحالم از سازمان تیم خودم و عکس‌العمل بازیکنانم نسبت به گلی که دریافت کردند و توانستند در همان نیمه اول بازی را برگردانند. تیم ما تیمی نیست که چنین گل هایی بخورد، اما این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد. فکر می‌کنم نتیجه برای ما خوب بود و از آن رضایت دارم.

مورایس با بیان اینکه «کنترل بازی در دست سپاهان بود» تاکید کرد: موقعیت‌هایی برای به ثمر رساندن گل‌های بیشتر و تثبیت برتری داشتیم، اما به این نتیجه دست نیافتیم. تیم حریف در نیمه دوم یک مهاجم خوب را به میدان آورد که کنترل توپ خوبی داشت و ما مجبور شدیم برای حفظ کیفیت دفاعی تیم به ویژه روی توپ‌های بلند دانشگر را به زمین مسابقه فرستادیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به حضور هواداران سپاهان در ورزشگاه نقش جهان گفت: از حمایت و تشویق تماشاگران که کمک بسیاری به ما کرد، تشکر می‌کنم و به تماشاگران و بازیکنانم بخاطر کار خوبی که امروز انجام دادند تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره عملکرد رشید مظاهری در دو بازی ابتدایی لیگ برتر، توضیح داد: اشتباه در بین بازیکنان پیش می‌اید و اعتقاد دارم که مظاهری می‌خواست بهترین عملکرد خودش را به نمایش گذاشت، او سخت تلاش می‌کند و تیم باید روز به روز بهتر شود. باید از کارهای مثبت و منفی درس گرفت و سعی در عدم تکرار کارهای منفی داشت. همه اشتباه می‌کنند و انسان‌ها بی‌نقص نیستند، برخی اشتباهاتشان واضع است و برخی دیگر به چشم نمی‌آید. باید بدون قضاوت به یکدیگر کمک کرد تا بهتر و بهتر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =