• ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷
  • کد خبر: 2740
  • readingTime: ۱ دقیقه
مرتضی منصوری

مدافع جدید تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان گفت: قراردادم با پدیده ۵۰۰ میلیون تومان بود و رقم قراردادم با سپاهان نیز به مراتب پایین‌تر از یک میلیارد و پانصد میلیون تومان است.

به گزارش ایراسین، مرتضی منصوری مدافع جدید تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان پیرامون صحبت های مالک باشگاه پدیده پیرامون قرارداد فصل قبل این بازیکن با پدیده و قرارداد کنونی با سپاهان گفت: مالک باشگاه پدیده چندی قبل در مصاحبه‌ای مدعی شد باشگاه سپاهان با من قراردادی یک میلیارد و پانصد میلیون تومان بسته است و من در تیم پدیده رقم قراردادم ۳۰۰ میلیون بوده است، نمی‌دانم چرا مالک باشگاه پدیده در مورد من این‌طوری صحبت کرده است.

وی ادامه داد: قرارداد من با پدیده ۵۰۰ میلیون تومان بود، ضمن اینکه رقم قراردادم با سپاهان نیز به مراتب پایین‌تر از رقمی است که مالک محترم پدیده گفته‌اند.

مدافع جدید تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان با بیان اینکه هرکس دیگری هم جای من باشد ناراحت می‌شود، اظهار داشت: من در پدیده سعی کردم بهترین بازی‌ها را در پست دفاع راست و چپ انجام دهم و روزهای خوبی با پدیده داشتم، از هواداران تیم پدیده هم بابت حمایت‌هایی که از من و تیم‌شان داشتند تشکر می‌کنم، اما در پدیده شرایط به گونه‌ای شد که مجبور شدم بروم، طلب سال‌های قبل مرا ندادند، پاداش کسب سهمیه هم پرداخت نشد و طبیعی است در چنین شرایطی وقتی قدر بازیکن را نمی‌دانند و پیشنهاد خوبی داشته باشی، می‌روی.

وی در پایان پیرامون قهرمان فصل آینده لیگ برتر کشور گفت: با وجود احترامی که برای بقیه مدعیان قائل هستم باید بگویم سپاهان برای لیگ آتی مدعی اصلی قهرمانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =