• ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲
  • کد خبر: 2737
  • readingTime: ۱ دقیقه
حسن جعفری

مدافع سابق سپاهان گفت: سپاهان خانه من است، چه باشم و چه نباشم برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

حسن جعفری یکی از بازیکنانی است که از تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان جدا شد، مدافع سابق سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در دو سالی که در سپاهان توپ زدم  هر زمانیکه به عنوان بازیکن درون زمین می رفتم با تمام وجود به عشق هواداران سپاهان بازی کردم و امیدوارم هواداران هم از من راضی بوده باشند.

وی پیرامون جدایی از جمع طلایی پوشان  گفت: برای فسخ قرارداد مذاکراتم دو سه روز طول کشید و در نهایت روز سه شنبه به جمع بندی رسیدیم. از آقایان نیکفر و تابش تشکر ویژه ای دارم که کمک کردند تا بتوانم رضایت نامه ام را بگیرم.

این بازیکن درباره حضور دوساله در سپاهان بیان داشت: در سال اول جنس تیم جفت و جور نبود و همه بازیکنان شرایط سختی داشتند و همین بازیکنان را تحت تاثیر قرار داده بود، در سال دوم ولی شرایط تیمی ما بهتر شد.

وی تصریح کرد: ولی در مورد خودم با وجود اینکه از لحاظ ذهنی و بدنی آماده بودم و در هر بازی که انجام دادم، بهترین عملکرد را داشتم، کمتر از چیزی که انتظار داشتم بازی کردم.

مدافع سابق سپاهان ادامه داد: در فصل گذشته حقم بود بیشتر بازی کنم چون خیلی انگیزه داشتم و از لحاظ بدنی هم آماده بودم، اما دیگر به این موضوعات فکر نمی کنم و امیدوارم در آینده بتوانم در آینده هر جا هستم بهترین عملکردم را داشته باشم.

جعفری پیرامون تیم جدیدش گفت: سعی می کنم جایی بروم که بستر برایم فراهم تر باشد، امسال دوست دارم به تیم ملی دعوت شدم و می خواهم انتخاب خوبی داشته باشم و سعی می کنم جایی باشد که بتوانم دائم بازی کنم.

وی در پایان از مردم اصفهان و هواداران سپاهان تشکر نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =