عزت پورقاز

مدافع پیشین سپاهان گفت: از دوران حضور در تیم سپاهان با افتخار یاد می‌کنم و به خود می بالم که برای موفقیت این تیم از جان مایه گذاشتم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان فصل نقل و انتقالات شلوغی را پشت سر گذاشت و بسیاری از بازیکنان، این تیم را ترک کردند. یکی از خروجی‌های این فصل سپاهان عزت‌الله پورقاز، مدافع با تجربه این تیم بود. پورقاز در همان روزهای ابتدایی فصل نقل و انتقالات، از سپاهان جدا شد و به هوادار پیوست تا شاگرد الهام ساکتی شود.

این بازیکن درباره جدایی خود از جمع طلایی‌پوشان اظهار کرد: یک سری از اتفاقات دست به دست هم داد که من فصل گذشته فصل خوبی را تجربه نکنم. نمی‌خواهم سهم خودم را در این اتفاقات نادیده بگیرم اما تصمیمی که گرفته شد یک تصمیم دو طرفه بود و من به آن احترام می‌گذارم.

وی ادامه داد: صحبت در مورد گذشته و واکاوی اتفاقات دردی را دوا نمی کند. از دوران حضور در تیم سپاهان با افتخار یاد می‌کنم و به خود می بالم که برای موفقیت این تیم از جان مایه گذاشتم و دیدید که در بازی با پرسپولیس با چه شدت و حدتی مصدوم شدم، حتی ممکن بود سلامتی‌ام هم به خطر بیفتد.

پورقاز تاکید کرد: در همه تیم‌ها با همه توان بازی می‌کنم و از این به بعد هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود. باید یادی کنم از کرانچار فقید که افتخار بازی در یکی از تیم های بزرگ فوتبال ایران را نصیب من کرد. همین طور تشکر می کنم از باشگاه و البته تماشاگران. تماشاگرانی که پرشور و دوست داشتنی هستند و همیشه به من لطف داشتند و به آنها مدیون هستم. برای سپاهان در ادامه مسیر آرزوی موفقیت می کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =