• ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
  • کد خبر: 26896
  • readingTime: ۱ دقیقه
فرهاد مجیدی

سارق گاو صندوق منزل فرهاد مجیدی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سال گذشته خبری مبنی بر سرقت از منزل فرهاد مجیدی و دزدیده شدن گاوصندوق سرمربی وقت استقلال در رسانه‌ها منتشر شد. این دزدی در حالی رخ داد که فرهاد مجیدی در طبقه بالای منزل خود به دیدار مادرش رفته بود و پس از بازگشت به خانه خود با درهای باز و گاوصندوق ربوده شده مواجه شد.

پس از گذشت چند ماه از این اتفاق حالا نیروی انتظامی فردی به نام مهرداد را دستگیر کرد و او در اعترافات خود به سرقت از خانه فرهاد مجیدی و دزدیدن گاوصندوق او اشاره کرده است. این سارق گفته که نمی‌دانسته منزل فرهاد مجیدی را سرقت می‌کند و پس از باز کردن گاوصندوق و دیدن پاسپورت فرهاد مجیدی متوجه شده است.

این سارق در اعترافاتش، خود را طرفدار دو آتشه استقلال و شخص فرهاد مجیدی معرفی کرده و و گفته است که همیشه برای تماشای بازی‌های استقلال به ورزشگاه آزادی می‌رفته است. او همچنین اعتراف کرده که اگر می‌دانست آن خانه متعلق به فرهاد مجیدی است هیچ گاه از آن دزدی نمی کرده است.

در گاوصندوق خانه مجیدی علاوه بر پاسپورت و مدارک مقداری ارز نیز وجود داشته و سرمربی فعلی تیم الاتحاد کلبا پس از گذشت چند ماه می‌تواند به مدارک خود دسترسی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =