مهران تیشه گران

عملکرد مطلوب هیات ورزش های ناشنوایان استان اصفهان باعث شد این هیات در سال 1397 در کشور مقام دوم را کسب نماید.

به گزارش ایراسین، مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور در مجمع انتخاباتی رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان اصفهان با بیان این خبر اظهار داشت: تلاش جامعه ورزش ناشنوایان استان اصفهان و حمایت اداره کل ورزش و جوانان باعث کسب مقام دوم کشور این هیات شده است که جا دارد یک خسته نباشید به سعید صادقی و همکارانش در هیات ورزش های ناشنوایان استان اصفهان بگویم.

وی ادامه داد: فدراسیون ورزش های ناشنوایان در ۱۷ رشته فعال می باشد که اکثر ورزشکاران این رشته ها در سطح مسابقات آسیایی و جهانی دارای عنوان هستند، اما متاسفانه برای مدال یک ورزشکار ناشنوا با مدال ورزشکار دیگر تفاوت قائل می شوند و از نظر پاداش نیز ورزشکار افتخارآفرین ناشنوا کمتر دیده می شود، همچنین در بحث استخدامی این ورزشکاران دیده نمی شوند و نباید اینگونه باشد.

وی با بیان اینکه بودجه اعتباری فدراسیون ورزش های ناشنوا کم می باشد، بیان داشت: بنده به عنوان رئیس فدراسیون باید به دنبال اعتبار باشم چراکه وظیفه ما خدمت به ورزشکارانی است که خالصانه برای کشورمان افتخارآفرینی می کنند.

رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور با اشاره به اهداف این فدراسیون افزود: مهمترین هدف فدراسیون حمایت از ورزشکاران می باشد و یکی دیگر از اهداف این می باشد که خانواده های ورزشکاران سازمان یافته این فدراسیون را به سمت ورزش همگانی سوق دهیم.

تیشه گران در پایان ضمن تبریک مجدد به سعید صادقی، گفت: تمامی اعضاء مجمع همانگونه که به صادقی رای داده اید، باید همراه وی  باشید و او را حمایت نمایید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =