مسعود گلشیرازی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: اعمال تعرفه بر واردات ماشین آلات اشتباه است و محدودیت سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و این موضوع باید حل شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مسعود گلشیرازی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در شامگاه سه شنبه ۱۴ تیر ماه در آیین تجلیل از صادر کنندگان نمونه استان اصفهان اظهار کرد: واردات مواد اولیه پتروشیمی توسط صنایع بالادستی بهای تمام شده صنایع را حدود ۳۰ درصد افزایش داد.

وی درباره فتح بازار جهانی در دوران پساکرونا گفت: افزایش بهای تمام شده عامل منفی در این زمینه است.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: کارهای بزرگی در وزارت صمت انجام شده است و اینکه امروز فاکتور مکانیزه در این وزارت خانه دنبال می‌شود یعنی شفافیت که این اقدام خوبی است.

گلشیرازی با بیان اینکه نظام سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان با شرایط امروزه همخوانی ندارد، گفت: به نظام قیمت‌گذاری انتقاد داریم.

این فعال اقتصادی بیان کرد: همه باید از صنعت خودرو منتفع بشوند.

وی با اشاره به اینکه صنایع ما نیاز به آبرو، نام و برند برای حضور در بازارهای جهانی دارند و فرصت خوبی را در اکسپو2020 از دست داده ایم گفت: از نظر قدرت برند رتبه ۶۲ را داریم و برند برای ما بسیار اهمیت دارد بنابراین از دولت انتظار داریم با یک برنامه منسجم به این موضوع ورود کند.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان بیان کرد: اعمال تعرفه بر واردات ماشین آلات اشتباه است و محدودیت سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و این موضوع باید حل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =