• ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
  • کد خبر: 2658
  • readingTime: ۲ دقیقه
تنیس روی میز

مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش ایراسین، مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با حضور علی قارداشی رئیس فدراسیون، علیرضا امینازاده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، وحید رجبی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان، حبیب الله ناظریان معاون ورزشی سازمان فرهنگی، تفریحی، اجتماعی و شهرداری اصفهان، مهدی تکابی رئیس هیات تنیس و دیگر اعضای این مجمع  در سرای ورزشکاران برگزار شد.

علیرضا امینازاده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این جلسه ضمن خیر مقدم به اعضای مجمع اظهار داشت: خوشبختانه هیات تنیس استان اصفهان با مدیریت خوب مهدی تکابی یکی از برترین هیات های ورزشی استان می باشد که در سطح کشور هم از بهترین ها می باشد.

وی ادامه داد: مهدی تکابی ایده های خوبی را برای توسعه رشته تنیس روی میز در استان جاری کرده است و در بخش نرم افزاری و سخت افزاری عملکرد خوبی را در این هیات شاهد بودیم، امیدواریم این روند ادامه یابد تا همچنان شاهد افتخارآفرینی پینگ پنگ بازان استان اصفهان باشیم.

 معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان گفت: رشد تنیس روی میز در کشور به دلیل برنامه ریزی صحیح فدراسیون و عملکرد خوب هیات های استان ها می باشد.

پس از صحبت های امینازاده، مهدی تکابی پیرامون عملکرد سال ۹۷ هیات تنیس روی میز نکاتی را ارائه داد که می توان به ساخت خوابگاه خانه تنیس روی میز، تعداد مسابقات تنیس روی میز در دو بخش آقایان و بانوان، اعزام ورزشکار، مربی و داور به مسابقات کشوری و ... اشاره کرد.

در ادامه وحید رجبی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان گفت: عملکرد بسیار خوب هیات تنیس روی میز استان اصفهان نشان از این دارد که مهدی تکابی به عنوان رئیس هیات عاشق کارش می باشد.

وی ادامه داد: هیات تنیس روی میز استان اصفهان یکی از بی حاشیه ترین هیات های ورزشی استان می باشد، خوشبختانه این هیات تعامل خوبی با سازمان بسیج ورزشکاران داشته است.

وحید رجبی در پایان از کسانیکه در توسعه رشته تنیس روی میز در استان اصفهان تلاش کرده اند تشکر و قدردانی نمود.

پس از صحبت های رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان، علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: هیات تنیس روی میز استان اصفهان  با مدیریت مهدی تکابی در سه سال گذشته از رتبه پنجم و ششم به رتبه نخست صعود کرد و یکی از برترین هیات های تنیس روی میز کشور می باشد و کسب رتبه  نخست چندان آسان نیست.

وی تصریح کرد: این مهم تنها با فعالیت مطلوب جامعه تنیس روی میز استان و درایت مهدی تکابی به عنوان رئیس هیات محقق شده که جای تشکر و قدردانی دارد.

قارداشی در ادامه از اعضاء هیئت مدیره هیات تنیس روی میز استان اصفهان تشکر کرد و بیان داشت: اعضاء هیئت مدیره هیات تنیس روی میز همگام با مهدی تکابی در راستای توسعه این رشته در استان اصفهان حرکت کرده اند که در این بین نباید حمایت اداره کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، بسیج، سپاه و دیگر ارگان ها را نادیده گرفت.

وی در پایان از جامعه تنیس روی میز استان تشکر و قدردانی نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =