محبی

تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان با قدرت در فصل نقل و انتقالات ظاهر شده است.

به گزارش ایراسین، پس از اینکه امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان قرارداد خود را تمدید کرد، برای حضوری قدرتمند در سه جبهه فصل جدید (لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا) در فصل نقل و انتقالات طوفانی عمل کرده است. سپاهان پس از جذب مرتضی منصوری و سید محمدرضا حسینی شاه ماهی نقل و انتقالات روز یکشنبه با پورقاز تمدید کرد، همچنین محمد محبی با قراردادی سه ساله به تیم فوتبال سپاهان پیوست و محمد زینالی کاپیتان فصل گذشته تیم نود ارومیه شاگرد امیر قلعه نویی شد.

عزت الله پورقاز سابقه حضور در تیم ملی کشورمان را دارد و پیش از این نیز در تیم‌های اتکا، ایران‌جوان بوشهر، ملوان بندانزلی، استقلال خوزستان و سایپا توپ زده است، این بازیکن گلزن درفصل پیش رو با طلایی‌پوشان خواهد بود و قرارداد خود را به مدت دو فصل با این باشگاه تمدید کرد.

محمد محبی 21 ساله از شاهین بوشهر، بازیکن ثابت شاهین بوشهر در فصل گذشته بود و جزء پدیده‌های فصل گذشته رقابت‌های لیگ یک محسوب می‌شود.

همچنین، محمد زینالی کاپیتان فصل گذشته تیم نود ارومیه به عضویت تیم سپاهان درآمد. این هافبک 23ساله که به عنوان سهمیه زیر 23 سال با سپاهان قرارداد امضا کرد چهارمین خرید باشگاه اصفهانی برای لیگ نوزدهم محسوب می‌شود.

سپاهان با این تفاسیر می خواهد در سه جبهه با قدرت ظاهر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =