دومین روز از نوزدهمین نمایشگاه تخصصی متالورژی، فولاد، ریخته گری، آهنگری، ماشین آلات و صنایع وابسته

سومین روز از نوزدهمین نمایشگاه تخصصی فولاد، متالورژی، ریخته گری، آهنگری، صنایع و ماشین آلات وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سومین روز از نوزدهمین نمایشگاه تخصصی فولاد، متالورژی، ریخته گری، آهنگری، صنایع و ماشین آلات وابسته، امروز، سه شنبه، ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز برگزار شد.

این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ مشارکت کننده در حوزه‌های مربوطه دارد و امروز به گفتگو با نماینده سه شرکت صنعتی وابسته به این حوزه‌ها نشستیم که مشروح آن را می‌خوانید:

سومین روز نمایشگاه متالورژی و فولاد تبریز چگونه گذشت؟

سید آرش سجادیان، کارشناس روابط عمومی و تبلیغات گروه صنعتی هوایار، که یکی از شرکت های تولید کننده کمپرسور است با اشاره به اینکه فعالیت آن به شکلی است که در صنایع مختلف نظیر پتروشیمی، فولاد، ریخته گری، صنایع غذایی و... فعالیت می‌کند بیان کرد: ما در ماه گذشته در سه نمایشگاه در شهرهای تهران و تبریز در حال اجرا داشتیم و در این نمایشگاه هم در خدمت شما هستیم.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های شهرستانها با تهران شرایطی متفاوت دارد گفت: با توجه به شرایط موجود، نمایشگاه بسیار خوب برگزار شده است و امید ما این است که این نمایشگاه به سرانجام برسد و نتایج خوبی به دست آوریم.

این مشارکت کننده بیان کرد: با توجه به فعالیت ما در صنایع مختلف و حضور ما در نمایشگاه‌های پشت سر هم شاهد حضور نفراتی هستیم که در نمایشگاه‌ها حاضرند و این استمرار منجر به بهبود روابط با آن ها می‌شود.

سومین روز نمایشگاه متالورژی و فولاد تبریز چگونه گذشت؟

محسن قاسمی، کارشناس فنی مجموعه سانیار لوب تک رانا، تولید کننده روانکار های صنعتی و موتوری، اما نمایشگاه فعلی را با نمایشگاه فولاد و متالورژی و صنایع وابسته مقایسه کرد و گفت: از لحاظ ارزیابی نمایشگاه کاستی‌هایی مطرح است اما در این نمایشگاه شاهد ناهماهنگی‌های کوچک از سمت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی تبریز بودیم.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه، بین المللی است و ما اگر می‌خواهیم خود را با دیگر نمایشگاه های جهان مقایسه کنیم باید نظم و برنامه ریزی مدونی داشته باشیم، این موارد، نکات ساده ای است اما می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

سومین روز نمایشگاه متالورژی و فولاد تبریز چگونه گذشت؟

نوید هاشمی، قائم مقام مدیر عامل و مدیر اجرایی شرکت سهند خودرو، شرکتی که در حوزه خدمات عملیات حرارتی کار می‌کند، این نمایشگاه را با سال‌های پیش مقایسه و اظهار کرد: سال گذشته تعداد بازدید کنندگان به دلیل کرونا کم بود اما الان در این چند روز مشتریانی داشتیم که کاملا تخصصی بودند و می‌توانیم به خوبی با آن ها کار کنیم.

وی تصریح کرد: بازدید کنندگان حاضر در نمایشگاه، در حوزه فعالیت ما می‌توان گفت ۶۰ تا ۷۰ درصد بازدیدکنندگان با عملیات حرارتی در ارتباط اند و تخصصی محسوب می‌شوند.

این مشارکت کننده بیان کرد: طی این سه روز تقریبا ۱۰ تا ۱۲ مشتری موثر داشتیم و همکاری جدیدی را با آن‌ها آغاز کردیم. شرکت هایی که در تبریز برند هستند و بخش زیادی از مشکلات عملیات حرارتی شان را می‌توانیم حل کنیم.

هاشمی معتقد بود که شرکت های معتبری در تبریز هستند که می‌توانستند در این نمایشگاه شرکت کنند اما اتفاق نیفتاده است و البته کرونا را هم مقصر می‌داند و می‌گوید: شاید می‌شد تبلیغات بهتری انجام داد.

سومین روز نمایشگاه متالورژی و فولاد تبریز چگونه گذشت؟

مهدی بالکانی، کارشناس فناوری اطلاعات شرکت آذر غلطک، تولید کننده غلطک های نورد سرد و گرم، معتقد بود نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته پر شور تر و پر بار تر است و بیان کرد: هرچند شرکت های فولادی با مشکل کمبود برق و مواد اولیه روبرو هستند اما حضور موثری در نمایشگاه دارند.

وی بیان کرد: شرکت ما، یک شرکت مادر محسوب می‌شود و با مصرف کننده به طور مستقیم در ارتباط نیست و با کارخانه‌ها در ارتباط است و اکثر مراجعه کنندگان ما در این نمایشگاه، متخصصان این حوزه هستند.

سومین روز نمایشگاه متالورژی و فولاد تبریز چگونه گذشت؟

عادل غلامی، رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی که از بازدیدکنندگان روز سوم نمایشگاه بود، اظهار کرد: امروز توفیق پیدا کردیم که در نمایشگاه فولاد و متالوژی تبریز حضور پیدا کنیم و نمایشگاه را بسیار عالی، مفید و ارزنده ارزیابی کردیم.

وی بیان کرد: این نمایشگاهها از چند نظر تاثیر بسزایی در اقتصاد استان دارد؛ هم از نظر اشتغال زایی و هم ارائه خدمات و تنوع محصولات و شناساندن آن به مشتریان.

غلامی گفت: این نمایشگاه‌ها در منطقه و کشور رونق اقتصادی ایجاد می‌کند و بسیار تاثیر گذار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =