• ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
  • کد خبر: 26146
  • readingTime: ۱ دقیقه
ریکاردو ساپینتو

به نظر می‌رسد ریکاردو ساپینتو برای قبول هدایت استقلال تهران با مدیران این باشگاه به توافق نهایی دست یافته است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، باشگاه استقلال تهران پس از جدایی فرهاد مجیدی با گزینه‌های مختلفی برای سرمربیگری این تیم مذاکره کرد. مدافع عنوان قهرمانی در ابتدا می‌خواست جواد نکونام را به عنوان سرمربی روی نیمکت فصل آینده خود داشته باشد، اما مذاکرات با نکونام به نتیجه نرسید و این تیم سراغ گزینه های خارجی نظیر استراماچونی رفت و در آنجا هم به در بسته خورد.

در نهایت از مدیران استقلال سراغ ریکاردو سانتینو پرتغالی رفتند و به نظر می‌رسد مذاکرات با این سرمربی به ایستگاه پایانی رسید و این مربی پرتغالی در لیگ بیستم‌ودوم هدایت آبی‌پوشان را خواهد گرفت. ریکاردو ساپینتو در ۴۸ ساعت گذشته پای میز مذاکره با مدیران استقلال نشست.

طرفین در روزهای گذشته مذاکرات فشرده‌ای با یکدیگر داشتند و در نهایت این مرد پرتغالی با استقلال به توافق رسید و به این پیشنهاد پاسخ مثبت داد تا جانشین فرهاد مجیدی شود. قرارداد او با استقلال به صورت دو ساله و مشروط است، این بدان معنا است که طرفین پس از پایان سال اول در صورت رضایت می‌توانند ادامه همکاری دهند. قرار است ساپینتو دو دستار پرتغالی با خود به ایران بیاورد و باشگاه استقلال نیز یک پیشکسوت را به کادرفنی استقلال اضافه کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =