• ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
  • کد خبر: 2602
  • readingTime: ۱ دقیقه
قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان برای ادامه همکاری با این باشگاه به توافق رسید.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان پس از توافق با مسئولان این باشگاه قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد. به این ترتیب قلعه‌نویی هدایت سپاهان را در فصل آینده لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بر عهده خواهد داشت.

سپاهان که در پایان نیم‌فصل نخست لیگ هجدهم صدر جدول رده‌بندی را در اختیار داشت، در نهایت به نایب‌قهرمانی این مسابقات بسنده کرد. با قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در جام حذفی، سپاهان سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد و در فصل آینده این رقابت‌ها نیز حضور خواهد داشت. تمرینات طلایی پوشان اصفهانی قرار است از اول تیرماه آغاز شود.

امیر قلعه نویی تیم استقلال تهران را در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در سال‌های ۱۳۸۵، ۱۳۸۸ و ۱۳۹۲، و تیم فولادمبارکه سپاهان اصفهان را هم سال‌های ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ به مقام قهرمانی رساند. وی هم‌اکنون با ۵ بار قهرمانی به همراه تیم‌های استقلال و سپاهان، چهار نایب قهرمانی به همراه تیم‌های استقلال، تراکتورسازی تبریز، ذوب‌آهن اصفهان و سپاهان اصفهان و یک مقام سومی به همراه تیم استقلال، پرافتخارترین مربی لیگ برتر فوتبال ایران است. ضمن اینکه وی توانسته دو قهرمانی در سال‌های ۱۳۸۱ و ۱۳۸۷ و یک نایب قهرمانی در سال ۱۳۸۳ در جام حذفی ایران به همراه تیم استقلال تهران به دست آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =