• ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
  • کد خبر: 25745
  • readingTime: ۲ دقیقه
خاتون بم

تیم فوتبال خاتون بم در پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان بالاتر از شهرداری سیرجان و فولاد مبارکه سپاهان به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته پایانی لیگ برتر فوتبال زنان شب گذشته دنبال شد، این مسابقات در حالی برگزار شد کهقهرمانی تیم فوتبال زنان خاتون بم مسجل شده بود و پیش از مسجل شدن سرنوشت خاتون، دو تیم سقوط کننده به لیگ یک هم مشخص شده بودند. سارگل بوشهر از هفته نهم به دلیل عدم حضور در 2 مسابقه از جدول بازی‌ها کنار گذاشته شد و تیم خبرساز ملی‌پوشان شهرکرد هم با کسب تنها 4 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه یازدهم جدول به لیگ دسته اول فوتبال زنان سقوط کرد.

تیم فوتبال زنان خاتون بم که هفته گذشته قهرمانی‌اش مسجل شده بود، در ورزشگاه عدالت ایلام به دنبال کسب آخرین برد فصل و عبور از 60 امتیاز در جدول رده‌بندی بود. شاگردان مرضیه جعفری در شرایطی وارد میدان مسابقه شدند که از سوی بازیکنان پالایش گاز ایلام تونل قهرمانی برای آن‌ها زده شد تا بعد از تونل قهرمانی تیم‌های لیگ برتری فوتبال مردان برای تیم استقلال، این‌بار تونل قهرمانی برای قهرمان لیگ برتر فوتبال زنان ایجاد شود. آن‌ها در نهایت با برتری پنج بر یک در این مسابقه، به رکورد جدیدی در فوتبال بانوان دست پیدا کردند.

بازیکنان خاتون بعد از اتمام دیدار تیم‌شان در مقابل پالایش گاز ایلام در ورزشگاه عدالت ایلام جشن قهرمانی گرفتند و مراسم اهدای جام برگزار شد و عاطفه رمضانی کاپیتان خاتون جام قهرمانی را بالای سر برد تا رسماً خاتون صاحب هشتمین جام در دوران حضورش در لیگ برتر فوتبال زنان شود.

تیم فوتبال زنان خاتون بم با قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر فوتبال زنان توانست سهمیه حضور در رقابت‌های آزمایشی جام باشگاه‌های زنان آسیا را به‌دست آورد و شاگردان جعفری در شهریورماه باید در مقابل رقبای آسیایی خود به میدان بروند. سال گذشته برای نخستین‌بار نماینده‌ای از ایران در جام باشگاه‌ها حضور یافت که تیم زنان شهرداری سیرجان در منطقه غرب آسیا در بین 4 تیم به مقام دومی دست پیدا کرد.

تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان دیدار هفته پایانی‌اش را به علت عدم حضور ملوان بندرانزلی برگزار نکرد تا قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال زنان با کسب پیروزی انضباطی با 57 امتیاز به کار خود در چهاردهمین دوره رقابت‌ها پایان بدهد و آن‌ها بعد از خاتون بم عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کردند.

طلایی‌پوشان سپاهان اصفهان هم که همواره در تلاش برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال زنان بوده‌اند، بازهم در طلسم‌شکنی ناکام بودند و فصل جاری لیگ برتر را با کسب 53 امتیاز در رتبه سوم به پایان بردند. این سومین عنوان سومی سپاهان در سه سال اخیر است.

گفتنی است، در این فثل از رقابت های لیگ برتر زهرا قنبری ستاره 30 ساله خط حمله تیم فوتبال زنان خاتون بم که در فصل جاری توانست برای ششمین‌بار همراه بمی‌ها قهرمانی لیگ برتر را به‌دست آورد، به عنوان خانم گلی رقابت‌ها دست یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =