• ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
  • کد خبر: 25074
  • readingTime: ۱ دقیقه
فرهت

کارشناس روانشناسی تربیتی در اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی حوزه معدن و صنایع معدنی ایران گفت: سعی کنیم برای نوآوری، قالب‌های موجود را بشکنیم و به موضوعات نگاهی بدون محدودیت داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شاهین فرهنگ، کارشناس روانشناسی تربیتی، در دومین روز از اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی حوزه معدن و صنایع معدنی ایران که به میزبانی شرکت فولاد مبارکه در حال برگزاری است، با اشاره به لزوم نگاه بدون محدودیت گفت: برای نگاه نو داشتن به مسائل نباید برای خود قوانین دست و پاگیر وضع کرد، هیج نقطه‌ای در زندگی نقطه پایان نیست و برای نوآوری باید سعی کنیم قالب‌های موجود را بشکنیم.

وی افزود: همیشه برای هر مسئله راه حلی وجود دارد و در همه امور انعطاف‌پذیر باشیم، اگر مسیری که طی می‌کنید شما را به هدف، خواسته یا آرمانتان نمی‌رساند، آن را عوض کنید.

شاهین فرهنگ تصریح کرد: در خلاق‌ترین شرکت‌های جهان، هنگام ایده‌پردازی بچه‌ها را وارد جلسه می‌کنند. مهم نیست که کودکان دارای تخصص نیست بلکه آنچه اهمیت دارد ذهن باز و خلاقی است که بچه‌ها دارند و متاسفانه دانشگاه‌های ایران، این خلاقیت را محدود می‌کنند.

کارشناس روانشناسی تربیتی در ادامه گفت: زمانی که روی یک موضوع و مسئله تمرکز می‌کنیم، حواسمان از بقیه موارد پرت می‌شود و چیزهای دیگر به چشم ما نمی‌آید لذا می‌توانیم راه حل مسئله را پیدا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =