مس یک - گل‌گهر 2

تیم فوتبال گل گهر سیرجان موفق به شکست مس رفسنجان شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور امروز، شنبه به مصاف تیم گل گهر سیرجان رفت که در نهایت دربی کرمان با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید تا گل گهر به سه امتیاز شیرین در این مسابقه برسد.

در نیمه اول بازی با نمایش بهتر مس میزبان آغاز شد، آن چندین و چند بار روی حرکات هافبک‌ها و منشا توانستند خود را به دروازه فروزان نزدیک کنند، اما هیچ‌ یک از این فرصت‌ها تبدیل به گل نشد. در این نیمه گل گهر چند موقعیت داشت که نتوانست از آن‌ها استفاده کند، در نهایت نیمه اول پر افت و خیز این بازی با نتیجه بدون گل تساوی به پایان رسید.

در نیمه مربیان ورق برگشت و این گل گهر بود که نمایش بهتری نسبت به تیم محمد ربیعی داشت. نتیجه حملات گل گهر در دقیقه ۵۷ به ثمر نشست و گل اول بازی برای سیرجانی‌ها ثبت شد. روی ارسال کرنر سعید صادقی از سمت چپ و خروج اشتباه فائز از دروازه، امین پورعلی با ضربه سر برای گل گهر گلزنی کرد.

در ادامه گل گهر نمایش بهتر خود را ادامه داد و برای بار دوم در دقیقه ۷۵ و توسط فرشید باقری به گل دوم رسید. شاگردان قلعه نویی روی یک ضد حمله و همکاری تعویض های طلایی او به گل دوم رسیدند. این گل روی پاس در عرض تبریزی و ضربه تمام کننده فرشید باقری در دهانه دروازه به ثمر رسید.

پس از این گل فشار حملات مس ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۸۴ به ثمر نشست. ارسال تند و تیز میثم تیموری از سمت چپ بعد از برخورد به زمین در نزدیکی های دروازه و بدون برخورد به هیچ کس به گل اول مس تبدیل شد. پرواز بلند فروزان در این صحنه برای مهار توپ کارساز نبود.

در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود گل گهر سیرجان به پایان رسید. با این نتیجه گل گهر ۴۲ امتیازی شد و در رده پنجم بالاتر از مس رفسنجان ۴۱ امتیازی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =