مرتضوی

استاندار اصفهان در برنامه "یک شهر ضیافت" گفت: شرکت‌های صنعتی بزرگ استان در کنار مردم خیّر اصفهان، همواره در امور خیر از گذشته فعال بوده اند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در برنامه «یک شهر ضیافت» سیمای اصفهان اظهار کرد: انجام امور خیریه در سراسر استان اصفهان از گذشته رواج داشته است و جوهره وجودی مردم اصفهان با این امور، آمیخته شده است.

وی افزود: امور خیریه با حضور خیرین و آحاد مردم با کمک‌های کوچک و بزرگ محقق می‌شود و چنین برنامه‌هایی که به کمک صدا و سیما و خیریه‌ها برگزار می‌شود موجب نزدیک شدن بیشتر دل های مردم به یکدیگر می‌شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: تهیه چنین برنامه‌هایی در صدا و سیما که با مشارکت سازمان زندان‌ها و همه خیرین انجام می‌شود صحنه‌هایی از همدلی را در جامعه به نمایش می‌گذارد که به همین خاطر از صدا و سیما برای برپایی چنین سفره خیری تشکر می‌کنیم.

وی تأکید کرد: بسیاری از شرکت‌های صنعتی، هم امسال و هم در سال های گذشته در کنار مردم استان اصفهان در آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد و حمایت از خانواده‌هایشان مبالغ زیادی را برای آزادی زندانیان پرداخت کرده‌اند که این همدلی جای تقدیر دارد.

مرتضوی متذکر شد: ترویج مشارکت در طرح‌های خیر، بویژه در بین خانواده‌ها کاری مهم است که در شهر اصفهان و در خانواده‌ها از گذشته مرسوم بوده و این فرهنگ‌سازی قابل ستایش است. اصفهان در ادوار مختلف تاریخ از انقلاب، دفاع مقدس و بعد از آن همواره پیشگام بوده و امروز نیز در ایام عزای سید الشهدا و به طور کلی امور خیریه فعالیتی مثال‌زدنی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =