• ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
  • کد خبر: 24180
  • readingTime: ۱ دقیقه
بیانیه

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در بیانیه گزارش‌های یک روزنامه را در جهت بر هم زدن تمرکز بازیکنان و کادرفنی سپاهان دانست و این حرکات را بر ضد منافع ملی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در متن بیانیه که روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان منتشر کرده، آمده است:

روزنامه‌ای که تبدیل به ارگان رسانه‌ای یکی‌ از باشگاه‌های پایتخت شده به دنبال حاشیه‌سازی و بر هم زدن تمرکز تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در آسیا است.

در شرایطی که تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال کشور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و ‌مردم عزیز ایران اسلامی و رسانه‌های محترم با نگاه ملی و همدلی از هر دو نماینده کشور عزیزمان ایران در این آوردگاه بین المللی حمایت می‌کنند، یکی از روزنامه‌های کشور با شنا کردن در خلاف جریان آب و پشت کردن به ارزش‌ها و غرور ملی کشور سعی در حاشیه‌سازی برای طلایی‌پوشان فولاد مبارکه سپاهان ایران دارد.

متاسفانه در چند روز گذشته این روزنامه‌ ورزشی که تبدیل به ارگان رسانه‌ای یکی از تیم‌های پایتخت شده، با تولید اخبار کذب و جنجالی هر روز جهت برهم زدن تمرکز بازیکنان و مربیان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اقدام و با رفتاری ناپسند و ضد ملی سعی در برهم زدن آرامش و تمرکز تیم دارد.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تکذیب همه اخبار جعلی و سر تا پا دروغ این روزنامه و سایت ورزشی، مدیر مسئول و سردبیر این‌ روزنامه و سایت ورزشی را دعوت به رعایت انصاف و شرافت در نوشتن و بازگشت به ارزش‌های ملی و دینی ایرانی‌ها به خصوص در ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خداوند متعال می‌کند.

ضمناً باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از تمامی مردم نجیب، عزیز و شریف ایران اسلامی و اصحاب محترم رسانه که در این رقابت‌ها حامی بزرگ باشگاه‌های ایرانی هستند تقدیر و تشکر می‌نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =