کارخانه سیمان سفید گرمی

مدیران شرکت صنایع سیمان دشتستان و سیمان مند دشتی در جلسه‌ای با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، خواستار رسیدگی به مسائل و مشکلات مربوط به برداشت مواد معدنی خارج از محدوده‌های مربوطه شدند.

به گزارش ایراسین، مهدی صفوی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در این جلسه عنوان کرد: در راستای منویات مقام‌معظم‌رهبری و با توجه به نام‌گذاری امسال، حمایت از تولیدکنندگان به‌ویژه واحدهای صنعتی بزرگ مانند کارخانه‌های سیمانی در بخش معدن از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با نگاه مثبت به حل مشکلات مرتبط و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات لازم، اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به مشکلات برخی واحدهای تولیدی در بخش معدن، گفت: تولیدکنندگان سیمانی در بخش برداشت از معادن خود باید دقت لازم را در استخراج مواد معدنی در هر محدوده ثبت‌شده بر اساس قوانین و مقررات داشته باشند تا منجر به برداشت غیرمجاز و زیان مالی نشوند.

وی افزود: اداره کل صمت استان به‌عنوان حامی و پشتیبان تولید، تلاش و کوشش خود را در پیگیری و رفع مشکلات هرکدام از واحدهای صنعتی و معدنی استان به‌صورت مستمر و باسیاست پیشگیرانه به‌پیش خواهد برد تا از آسیب و زیان بنگاه‌های تولیدی جلوگیری شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =