• ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
  • کد خبر: 23692
  • readingTime: ۱ دقیقه
حمید سجادی

وزیر ورزش برای پاسخ به ابهامات موجود در اتفاقات مشهد در مجلس شورای اسلامی حضور یافته است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، روز نوزدهم فروردین ماه سال جاری در مشهد به مصاف تیم ملی لبنان رفت. در این بازی طبق اعلام قبلی قرار بود چند هزار نفر از تماشاگران در ورزشگاه حضور یابند.

پیش از آغاز این بازی تعدادی از بانوان دوستدار تیم ملی فوتبال کشورمان با در دست داشتن بلیط در بیرون از ورزشگاه حاضر شدند، اما نیروی انتظامی و مسئولان برگزاری بازی اجازه حضور آن‌ها را در ورزشگاه ندادند و این اتفاقات تصاویر بسیار تلخی در تاریخ ورزش ایران رقم زد. تصاویری که با پوشش رسانه‌های بین المللی، جشن صعود را تبدیل به حیثیت از دست رفته فوتبال ایران کرد.

پس از این اتفاقات بسیاری از مسئولان و چهره‌های مطرح سیاسی و ورزشی واکنش نشان دادند. رئیس جمهور نیز وزیر کشور را مامور کرد تا گزارشی از اتفاقات تهیه کند. احمد وحیدی نیز انگشت اتهام به سمت بلیط‌های جعلی و افرادی برد که با طراحی، پرینت و فروش این بلیط‌ها هواداران خانم تیم ملی را به اشتباه انداختند.

امروز از ساعت ۱۴ حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به همراه دو معاون خود به مجلس شورای اسلامی رفت تا در جلسه‌ای ویژه این اتفاق حاضر شود و در برابر نمایندگان مردم پاسخگو باشد.

البته این تنها جلسه سجادی در مجلس نیست و او باید فردا نیز به کمیسیون فرهنگی برود و درباره این اتفاقات به کمیسیون تخصصی وزارت خود توضیحات لازم را ارائه کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =