سپاهان ذوب آهن

تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته بیست و سوم لیگ برتر میزبان ذوب‌آهن بود که این دیدار

به گزارش خبرنگار ایراسین، دو تیم فوتبال مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور امروز، جمعه به مصاف هم رفتند. این دیدار که برای دو تیم حساسیت خاصی داشت در نهایت با گل زنی باقرپسند و با نتیجه یک بر صفر به سود گاندوها به پایا رسید.

مهدی تارتار، سرمربی ذوب‌آهن که به دلیل محرومیت نتوانست همراه تیمش باشد، در این بازی ترکیب برنده سه دیدار قبلی را با کمترین تغییر راهی زمین کرد. از طرفی تیم محمد ربیعی که هفته هاست موفق به کسب پیروزی نشده، با امید بسیاری پا به این دیدار گذاشت تا از لغزش سپاهان استفاده و به رتبه سوم نزدیک‌تر شود.

دو تیم در ابتدا کار را با احتیاط آغاز کردند و تا دقایق میانی نیمه اول خبری از موقعیت‌ خاصی نبود. در دقایق پایانی تنها برخورد مشکوک توپ با دست مدافع ذوب‌آهن در محوطه جریمه مهم‌ترین اتفاق بازی بود که این صحنه را قاضی میدان خطا تشخیص نداد و همین موضوع نیز باعث اعتراض مسی‌ها به داور شد.

بعد از این اتفاقات تیم مس بازی را در دست گرفت، اما به لطف چند واکنش دیدنی از حبیب فرعباسی، دروازه ذوب‌آهن محفوظ ماند. مهم‌ترین این صحنه‌ها ضربه سر منشا بود که فرعباسی از روی خط دروازه آن را رد کرد. در یک ربع پایانی نیمه اول ذوب‌آهن به جلو کشید و چند موقعیت خوب از جمله یک ضربه ایستگاهی به دست آورد که با واکنش فایز الرشیدی این توپ‌ها به نتیجه‌ای نرسید.

در این نیمه دوم هم این بازی چنگی به دل نمی‌زد و توپ در میانه میدان و در بین هافبک‌ها در گردش بود تا اینکه در دقیقه ۶۹ داور ضربه‌ای ایستگاهی برای ذوب‌آهن اعلام کرد. سانتر ارسالی آشوری روی این ضربه را باقرپسند وارد دروازه کرد تا بالاخره قفل دروازه‌ها باز شود. این گل باعث شد تا مس که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت رو به جلو بازی کند و شاهد بازی جذاب‌ترین باشیم.

پس از این محمدی‌مهر ضربه محکمی را به سمت دروازه ذوب آهن فرستاد که با واکنش فرعباسی راهی بیرون شد. فشار بازیکنان مس در ادامه بازی هم فایده‌ای نداشت و شاگردان تارتار به خوبی بازی را مدیریت و به چهارمین پیروزی متوالی خود دست یافتند.

با این نتیجه ذوب‌آهن ۳۱ امتیازی شد و با یک خیز بلند به رده هشتم جدول رسید. مس نیز اگرچه با ۳۵ امتیاز همچنان در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد، اما با این شکست این جایگاه را متزلزل می‌بیند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =