• ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
  • کد خبر: 23207
  • readingTime: ۱ دقیقه
سید جلال حسینی

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر موقع خواستند ما را محروم کردند. هرموقع اراده کردند بازیکنان ما رفتند. دو سال است با یک مهاجم یعنی مهدی عبدی بازی می‌کنیم. عیسی که محروم بود و الان هم مصدوم است. این‌ها چیزهایی است که وزیر و فدراسیون همه در آن دست دارند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سیدجلال حسینی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی یک بر یک دربی پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز داور اجازه نداد کار ما درست انجام شود و خیلی به ضرر سوت زد. متاسفانه وقتی داور عوض می شود، همه چیز مشخص است. دستوراتی است که می‌دهند و ما کاری نمی‌توانیم بکنیم. کمیته انضباطی هم وجود ندارد. این کمیته فقط برای پرسپولیس وجود دارد.

وی ادامه داد: دوست نداشتیم زیاد حرف بزنیم، اما وقتی مدیرعامل حریف مصاحبه می کند و هرچه دلش می خواهد می‌گوید، کمیته انضباطی هم جرات ندارد به آنها حرف بزند. اما ما را هر موقع دلشان می‌خواهد بدون آنکه دعوت کنند محروم می کنند؛ این حرف‌ها دیگر فایده ندارد.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا اعتقاد دارید عدالت رعایت نمی‌شود، تاکید کرد: بحث عدالت نیست؛ زور کمیته انضباطی و فدراسیون نمی‌رسد.

کاپیتان پرسپولیس درباره شانس قهرمانی سرخ پوشان گفت: ما کارمان را می‌کنیم. سال‌های گذشته کارهایی با ما کردند که همه می‌دانند. متاسفانه می‌گویند ثبات داشته باشید؛ تیم ملی همین الان هفت بازیکن خوب ما را بازی می‌دهد. این چه ثباتی است؟ هر موقع خواستند ما را محروم کردند. هرموقع اراده کردند بازیکنان ما رفتند. دو سال است با یک مهاجم یعنی مهدی عبدی بازی می‌کنیم. عیسی که محروم بود و الان هم مصدوم است. این‌ها چیزهایی است که وزیر و فدراسیون همه در آن دست دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =