• ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
  • کد خبر: 23205
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان اصفهان ۴ _ ۱ نفت مسجد سلیمان

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: با تمام احترامی که برای امیرخان قلعه‌نویی قائل هستم، شرایط به گونه‌ای بود که تیم گل گهر شکل بازی مورد علاقه ایشان را انجام ندادند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دو تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و گل گهر سیرجان در قالب هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور امروز، پنجشنبه در وزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سروش رفیعی بازیکن تیم سپاهان پس از این بازی و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی با کیفیتی نبود و انتظار می‌رفت این بازی بهتر از این حرف‌ها باشد. با تمام احترامی که برای امیرخان قلعه‌نویی قائل هستم، شرایط به گونه‌ای بود که تیم گل گهر شکل بازی مورد علاقه ایشان را انجام ندادند. این تیم سعی داشت از توپ‌های بلند و از بازیکنان بلندقد خود استفاده کنند و یکی دوتا موقعیت نیز خلق کردند.

وی ادامه داد: سپاهان نیز سعی کرد بازی خودش را بازی کند و با پاسکاری به خلق موقعیت برسد. در این بازی‌ها نهایتا یکی دو موقعیت ایجاد می‌شود که هیچ کدام تبدیل به گل نشد. بازی می‌توانست بهتر باشد و حتی می‌توانستیم برنده این بازی باشیم.

رفیعی افزود: از هواداران سپاهان بخاطر حمایت‌هایشان در امسال تشکر ویژه دارم و امیدوارم سال جدید برای مردم سال خوبی باشد و بتواند روز به روز شرایط را در کشور بهتر کنیم.

بازیکن تیم سپاهان درباره شرایط خود در سال 1400 توضیح داد: یکی از مهم‌ترین اتفاق ویژه امسال برای من بازگشت به تیم ملی بود. اما از طرفی انتظار داشتم با سپاهان شرایط بهتری را رقم بزنیم و نتایج بهتری کسب کنیم که متاسفانه تا اینجای کار آن شکلی که حق‌مان بود پیش نرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =