• ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
  • کد خبر: 23202
  • readingTime: ۲ دقیقه
فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که تیمش موقعیت‌های بیشتری در دربی ساخته و می‌توانسته در نیمه اول کار را تمام کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز، پنجشنبه پس تساوی یک بر یک دربی تهران در نشست خبری اظهار کرد: بسیار بازی خوبی بود و پیش‌بینی ما درست درآمد و هواداران دو تیم از دیدن بازی لذت بردند. استراتژی ما برای بازی خوب بود، در نیمه اول موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که متاسفانه از آن‌ها استفاده نکردیم و پرسپولیس از تنها موقعیت خود به گل رسید. در ادامه با تغییر سیستم به گل رسیدیم. خیلی خوشحال شدم که تماشاگران در استادیوم بودند. به نظرم تماشاگران دو تیم، برنده بازی بودند.

وی درباره جبران گل خورده و به تساوی کشاندن بازی گفت: در نیمه اول باید کار را تمام می‌کردیم، موقعیت‌های بسیاری داشتیم. از طرفی به نظرم برخورد دروازه‌بان پرسپولیس با یامگا به طور صد درصد پنالتی بود و می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم و در نیمه دوم بازی را اداره کنیم که کاملا برعکس شد. پیش بینی کرده بودیم که دو تیم برای برد بازی کنند. تیمی که بیشتر موقعیت داشت، تیم ما بود.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اخراج یحیی گل‌محمدی در جریان بازی، تاکید کرد: این مساله را از آقای گل‌محمدی بپرسید. بازی برای هر دو تیم سنگین بود و مربیان تحت فشار بودند؛ در این شرایط ممکن است چنین اتفاقی پیش بیاید. به نظرم حواشی در جریان بازی تاثیرگذار نبود.

مجیدی درباره اینکه استقلال روی ریل قهرمانی افتاده، تاکید کرد: اگر تیم من امروز می‌برد هم می‌گفتم تیمم باید تا آخرین هفته برای قهرمانی بجنگد. بازیکنانم باید بدانند که چیزی تمام نشده و باید با تمام توان بازی کنیم.

وی با اشاره به تاثیرگذاری دو بازیکن تعویضی روی گل استقلال، توضیح داد: نمی‌خواستیم بازی را واگذار کنیم و پرسپولیس هم در لاک دفاعی بود. سعی کردیم از آرمان و رودی برای تغییر سیستم استفاده کرده و به گل هم رسیدیم.

سرمربی استقلال در واکنش به سوالی مبنی بر انتخاب ترکیب ابتدایی محتاطانه تیمش خاطرنشان کرد: ارسلان مطهری، کوین یامگا و حسین زاده، سه مهاجم هم‌زمان در زمین بودند. کدام ترکیب محتاطانه را می‌گویید؟ بازیکنانی که شرایط بهتری برای بازی داشتند، انتخاب کردم. هرکسی در شرایط بهتری بود، در ترکیب اصلی بود.

مجیدی درباره اظهارات رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس درباره تاثیرگذاری داور مسابقه در جریان بازی تصریح کرد: نباید درباره مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس نظر بدهم.

وی در پایان تاکید کرد: بعد از ۲۰ هفته برای دومین بار از یک تیم عقب افتادیم. جلوی صنعت نفت فقط ۳۰ دقیقه عقب بودیم. این مساله یک نکته مثبت است. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. به هر جهت در نیمه اول بسیار بهتر بودیم و می‌توانستیم به گل برسیم. برخلاف جریان بازی گل خوردیم. استقلال در این فصل هفت گل دریافت کرده که چهارتای آن روی ضربات ایستگاهی بوده و در جریان بازی فقط سه گل دریافت کردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =