فرهاد مجیدی

سرمربی تیم استقلال در واکنش به پرسشی درباره ارتباط اعضای این تیم با جادوگر گفت: قربان خدا بروم که بعضی موقع‌ها به آدم عزت می‌دهد و شما را به این روز می‌اندازد که این سوال را مطرح کنید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز، چهارشنبه، در نشست خبری قبل از بازی این تیم برابر پرسپولیس اظهار کرد: دربی حساسیت خودش را دارد، تیم پرسپولیس، در چند سال اخیر است که روند خوب و باثبات داشته و بازیکنانش را حفظ کرده است و هماهنگی خوبی دارد. امیدوارم شاهد بازی خوبی از بازیکنان دو تیم باشیم.

وی با اشاره به عملکرد بازیکنان خارجی تیمش، توضیح داد: ایجنت‌ها بازیکنانی که به ایران می‌آیند را معرفی‌ می‌کنند و یک فیلم ۲۰ دقیقه‌ای به ما نشان می‌دهند؛ اما من سعی کردم این کار را نکنم. من به همراه دستیارانم چهار بازی ۹۰ دقیقه‌ای یامگا را نگاه کردیم تا این بازیکن را جذب کنیم. برای جذب سیلوا سعی کردیم کسی را انتخاب کنیم که شرایط بازی را داشته باشد. تمام نکته مثبتی که در تمام بازیکنان وجود دارد، این است که استقلال برای تمام بازیکنان شناخته شده است و در آسیا به عنوان یک تیم بزرگ از آن یاد می‌کنند. سیلوا وقتی رزومه باشگاه را دیده بود، به من گفت خوشحال هستم که به یک تیم بزرگ می‌آیم. هر بازیکنی که به یک تیم بزرگ می‌آید، می‌داند مسئولیت سنگینی دارد و می‌بینیم که بهترین عملکرد را از خودش نشان می‌دهد.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر انتخاب «سیدعلی» به عنوان داور دربی پایتخت، گفت: از نظر من نکته خاصی نیست و من اظهار نظر خاصی نکردم. من برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم قضاوت خوبی داشته باشند.

مجیدی درباره وضعیت محمد دانشگر و احتمال حضور او در بازی روز آینده، تاکید کرد: امروز آخرین جلسه‌ تمرینی ما است و ما وضعیت بازیکنان را بررسی می‌کنیم و تصمیم نهایی را می‌گیریم.

وی با اشاره به ادامه روند شکست‌ناپذیری تیمش در رقابت‌های لیگ برتر، تصریح کرد:‌ مربی‌ای که با تفکر مساوی به زمین برود، مطمئن باشید شکست می‌خورد. برای من، سه امتیاز این بازی اهمیت دارد. با بازیکنان هم صحبت کردم و در فکر پایان بازی با نتیجه تساوی نیستم. به بازیکنان هم گفتم که در صورت برد در دربی، هیچ چیزی تمام نشده و ما باید تا آخرین هفته باید برای قهرمانی بجنگیم. مهم این است بازیکنان بدانند تا موقعی که جام بالای سر نرفته است، هیچ چیزی تمام نشده است. برای من تنها چیزی که مهم است، قهرمانی است. پیش‌بینی من این است یکی از بهترین دربی‌های بسیار خوب چند سال اخیر را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره حضور هواداران در بازی روز آینده این تیم، اظهار کرد: بسیار اتفاق خوبی است. زمانی که خود که بازی می‌کردم، استادیوم پر انگیزه‌ام را بیش‌تر می‌کرد. چند سالی است که هواداران به استادیوم نیامده‌اند اما آمدن هواداران به استادیوم، هم انگیزه بازیکنان را بیش‌تر می‌کند هم به جذابیت بازی اضافه می‌کند.

مجیدی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود اعضای تیم با جادوگر ارتباط دارند، خاطرنشان کرد: واقعا شما به عنوان یک خبرنگار خجالت نمی‌کشید این سوال را مطرح می‌کنید؟ قربان خدا بروم که بعضی موقع‌ها به آدم عزت می‌دهد و شما را به این روز می‌اندازد که این سوال را مطرح کنید. امیدوارم لیاقتش را داشته باشم. همیشه می‌گویم اگر من لیاقت دارم، خدا به من بیش‌تر بدهد اگر هم غیر از این است، همین‌قدر کافی است که شما را به این روز می‌اندازد که شما این سوال را مطرح می‌کنید.

گفتنی است، تیم فوتبال استقلال در جریان هفته بیست‌ و سوم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۷:۳۰ فردا، پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =