• ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
  • کد خبر: 2291
  • readingTime: ۱ دقیقه
آرم باشگاه سپاهان

نمایندگان AFC روز دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش ایراسین، تیم سپاهان اصفهان با ۱۱ حضور در لیگ قهرمانان آسیا باتجربه ترین تیم ایرانی این مسابقات است.
در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا (از سال ۲۰۰۲)   دوازده تیم مختلف از فوتبال ایران راهی این مسابقات شده اند اما تنها تیم های سپاهان، پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن، تراکتورسازی، فولاد و صبا باتری بیش از یک بار در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته اند.   سپاهان با ۱۱ حضور یکی از با تجربه ترین تیم ایرانی به شمار می رود. آن ها از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۴ هشت دوره حضور مداوم در تورنمنت معتبر آسیایی را داشتند. طلایی پوشان در این ۱۱ دوره یک بار به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند و دو بار هم تا یک چهارم صعود کردند اما در ۸ مرتبه قبلی در همان مرحله گروهی حذف شدند.
همچنین استقلال با ۱۱ حضور و پرسپولیس با ۹ حضور در این جدول خودنمایی می کنند.   ذوب آهن و تراکتورسازی به ترتیب ۷ و ۵ بار در لیگ قهرمانان بازی کردند و نکته جالب این که تیم تراکتور تا سال ۲۰۱۳ هیچگاه به این تورنمنت صعود نکرده بود.
به همین منظور نمایندگان  AFC، روز دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه با حضور در محل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از بخشهای مختلف، بازدید به عمل آوردند.
مارسل ایساکوویتز نماینده بخش مالی و جرن شیلیمن نماینده فنی ورزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن بازدید از بخش‌های مختلف باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، با بت شکنان فرد مدیر امور مالی و اداری، فیروزی معاون امور اجرایی و بازرگانی و محمد علی بصیریان مدیر آکادمی باشگاه دیدار و گفتگو کردند.
نمایندگان AFC در ادامه بازدید خود از اسناد ورزشی و مالی و زیرساخت‌های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که پیشتر از طریق سیستم مجوز حرفه‌ای به این سازمان ارائه و اعلام شده بود بازرسی به عمل آوردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =