• ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸
  • کد خبر: 22841
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان اصفهان ۴ _ ۱ نفت مسجد سلیمان

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: شخصیت و دیدگاه محرم نویدکیا می تواند کمک بسیاری به باشگاه سپاهان و تیم فوتبال سپاهان کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور میزبان فجر سپاسی بود که این دیدار با دو گل شهریار مغانلو نتیجه دو بر صفر را به سود طلایی پوشان رقم زد.

امید نورافکن، مدافع تیم سپاهان پس از این بازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اول برای برد اینکه توانستیم مقابل فجر پیروز شویم و دوم برای دبل شهریار خیلی خوشحالم. باید قبول کرد که شرایط تیم ما علی‌رغم مهره‌هایی که داریم و اینکه یک باشگاه حرفه‌ای هستیم، به دلیل جایگاه استقلال و پرسپولیس در جدول رده بندی تحت الشعاع قرار گرفته است.

وی ادامه داد: خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم و مطمئن باشید که به دنبال نزدیک کردن خودمان به صدر جدول هستیم و تا آخرین بازی هم تلاش خودمان را برای این امر خواهیم کرد. تا آخرین ذره‌ای که توان دارم تلاش خود برای باشگاه سپاهان را خواهم کرد.

نورافکن درباره تاثیر حفظ محرم نویدکیا در سمت سرمربی‌گری تیم فوتبال سپاهان، توضیح داد: به نظر من شخصیت و دیدگاه محرم نویدکیا به باشگاه سپاهان و تیم فوتبال سپاهان می‌تواند کمک بسیاری کند. ایشان شخصیت و ذاتی دارد که در آینده کمک زیادی به باشگاه سپاهان خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =