لیگ برتر فوتبال سپاهان ۰ - ۰ تراکتورسازی

هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با میزبانی تراکتور از سپاهان، تقابل ذوب‌آهن با پدیده قعرنشین و رقابت پرسپولیس و مس دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور امروز، دوشنبه، با برگزاری هشت دیدار به پایان می‌رسد. در هفته گذشته لیگ برتر تمام حواس‌ها روی تیم فولاد مبارکه سپاهان و استعفای مربی این تیم یعنی محرم نویدکیا بود، استعفایی که پس از کش و قوس‌های فراوان پذیرفته نشد و محرم در لحظه آخر و در فرودگاه همراه کاروان تیم به تبریز رفت. از طرفی پرسپولیس و استقلال نیز طبق معمول کری‌های همیشگی را داشتند و مدیرعاملان این دو باشگاه مصاحبه‌هایی علیه یکدیگر انجام دادند.

برنامه بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر به شرح زیر است.

تراکتور _ فولاد مبارکه سپاهان / ساعت ۱۴:۳۰

سپاهانی‌ها که در این یکی دو روز گذشته حواشی بسیاری را تجربه کردند، با سرمربی خود یعنی محرم نویدکیا به تبریز رفتند تا در برابر تراکتور صف‌آرایی کنند. محرم از بازی قبلی سپاهان مقابل ذوب‌آهن دوبار استعفا داد که هر دو استعفای او با مخالفت مدیریت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همراه بود تا محرم درست لحظاتی پیش از پرواز و پای هواپیما به کاروان تیمش بپیوندد. سپاهان برای یک شروع مجدد دوباره نیاز به کسب یک پیروزی خوب و دلچسب در این بازی دارد تا شرایط تیم به ثبات برسد. در طرف دیگر زمین نیمکت تراکتور نیز جابه جایی داشته و ساغلام جانشین سولدو شد. مربی کروات تراکتور در این تیم اصلا موفق نبود و خطر سقوط تنها نماینده تبریز در لیگ برتر فوتبال را تهدید می‌کند. البته قرارداد ساغلام ترک نیز هنوز نهایی نشده و تا زمان حضور او در تبریز، محمد نصرتی بر روی نیکمت تراکتور خواهد نشست. دو تیم در بازی رفت خود و در ورزشگاه نقش جهان به تساوی بدون گل تن دادند.

نفت مسجد سلیمان _ آلومینیوم اراک/ ساعت ۱۵:۰۰

تیم رسول خطیبی چند هفته‌ای است که خوب نتیجه نمی‌گیرد و این تیم در حالی در نیم فصل نخست رقابت‌ها صدرنشینی را نیز تجربه کرد، حالا در رده نهم جدول قرار گرفته. اما از طرفی محمود فکری و نفت مسجد سلیمان هم به هیچ تیمی نه نگفتند و هشت باخت متوالی را تجربه کردند. به نظر می‌رسد برای خروج خطیبی از بحران، این بازی بهترین فرصت باشد. البته باید گفت که یکی از دو برد تیم نفت مسجد سلیمان در رقابت‌های امسال لیگ برتر برابر همین آلمینیوم به دست آمده است.

هوادار _ فولاد خوزستان/ ساعت ۱۵:۰۰

فولاد و نکونام چند هفته‌ای است که نتایج خوبی کسب کردند و به نظر می‌رسد به ثبات تیمی نزدیک‌تر شدند، آن‌ها برای چشم داشتن به رتبه‌هایی بالایی باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند و به لغزش رقبا امیدوار باشند. از طرفی هوادار با کسب ۷ امتیاز در سه دیدار اخیر خود به وضعیتش سر و سامان داده و فاصله‌ای ۱۰ امتیازی به منطقه سقوط ایجاد کرده است، در صورت گرفتن امتیاز در این دیدار سخت شاگردان عنایتی می‌توانند به رتبه تک رقمی نیز فکر کنند. در بازی رفت این دو تیم شاگردان نکونام در فولاد آرنا یک بر صفر رقیب را شکست دادند.

فجر سپاسی _ پیکان/ ساعت ۱۵:۰۰

پیکان یکی از تیم‌های با ثبات لیگ برتر بوده که در رقابت‌های سال جاری نتایج قابل دفاعی گرفته، مجتبی حسینی با ساخت تیمی جوان و خوش آتیه یک خطر بلقوه برای هر رقیبی محسوب می‌شود. در آن سو تیم فجر در ۱۹ مسابقه قبلی خود تنها دو برد کسب کرده که یکی از آن‌ها مقابل همین پیکان بوده و این موضوع حساسیت این دیدار را دو چندان می‌کند. فجر در حال حاضر تنها سه امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد و شدیدا نیازمند کسب امتیاز است.

گل گهرسیرجان _ صنعت نفت آبادان/ ساعت ۱۵:۰۰

یکی از رقابت‌های جذاب این هفته لیگ روی کاغذ جدال قلعه نویی و علی منصور است. گل‌گهر با خریدهای جدیدی که در نیم فصل داشته، چند هفته‌ای است روی دور افتاده و نتایج خوبی را کسب کرده. از طرفی تیم جوان منصوریان در شش بازی اخیر خود در لیگ شکستی را نداشته و باید دید آیا در این بازی هم یکی دیگر از راکت‌های طالب ریکانی روی تور دروازه گل گهر می‌نشیند یا خیر. بازی رفت این دو تیم در آبادان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ذوب آهن _ پدیده مشهد/ ساعت ۱۶:۳۰

کسب تساوی برابر سپاهان و داغ شدن استعفای محرم نویدکیا در رسانه‌ها، باعث شد تا رسانه‌های اصفهان و هواداران کمتر به مهدی تارتار فشار آورند. این مربی حالا شانس خوبی دارد تا در برابر تیم قعرنشین لیگ با کسب امتیازات لازم به وضعیت خود در جدول سر و سامان دهد. از طرفی پدیده نیز که تنها یک برد در ۱۹ بازی گذشته خود کسب کرده، اگر خیال سقوط در سر ندارد، باید پیروز این میدان شود. بازی رفت این دو تیم با پیروزی نفس گیر گاندوها به پایان رسید.

نساجی مازندران _ استقلال/ ساعت ۱۷:۰۰

صدرنشین لیگ باید برای ثبیت جایگاه خود باید به مصاف تیم شمالی لیگ برود. مجیدی در این بازی نیز یزدانی و مرادمند را ندارد تا همچنان چالش انتخاب دفاع میانی برای او وجود داشته باشد. از طرفی مصطفی آجرلو، مدیرعامل باشگاه استقلال نیز در روزهای گذشته حواشی بسیاری ایجاد کرده و باید دید آیا این حواشی روی بازی استقلالی‌ها تاثیر می‌گذارد یا خیر. نساجیِ ساکت الهامی هم برای این بازی انگیزه‌های بسیاری دارد و امید دارد حداقل نتیجه بازی رفت یعنی تساوی بدون گل را تکرار کند.

پرسپولیس _ مس رفسنجان/ساعت ۱۹:۰۰

شاگردان محمد ربیعی در مس شگفتی‌های امسال لیگ برتر بودند، تیمی که یقه خیلی از بزرگان را گرفت و حالا با ۳۳ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته و در صورت کسب پیروزی برابر پرسپولیس می‌تواند به کسب سهمیه آسیایی نیز امیدوار باشد. اما یحیی گل محمدی به هیچ وجه نمی‌خواهد تا فاصله پنج امتیازی‌اش با صدر جدول افزایش یابد و با تمام قوا به جنگ مس خواهد رفت. این دو تیم در نیم فصل نخست رقابت‌ها به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =