• ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
  • کد خبر: 22562
  • readingTime: ۱ دقیقه
تیم والیبال سپاهان

ملی‌پوش تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: برابر پاس گرگان در سرویس عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم از اولین مرحله پلی‌آف عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امیر غفور، ملی‌پوش تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان، پس از برتری سه بر صفر این تیم در بازی دوم مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال مقابل پاس گرگان و صعود به مرحله نیمه نهایی، اظهار کرد: قبل از هر چیزی به تیم پاس گرگان خسته نباشید و به کادر فنی آنها تبریک می‌گوییم. پاس تیمی بود که شگفتی ساز شد و در سال اول حضور خود در رقابت‌های لیگ والیبال توانست در پلی‌آف حاضر شود؛ این تیم امروز نیز در دو ست اول فوق‌العاده بازی کرد.

وی ادامه داد: خوشحالم از اینکه با ذهنیت قوی و اینکه می‌دانستیم تیم حریف قابل احترام است خوب بازی کردیم. در بازی امروز در سرویس عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم از اولین مرحله پلی‌آف عبور کنیم. امیدواریم برای مرحله بعدی بتوانیم خودمان را خوب آماده کنیم چراکه بازی سختی خواهیم داشت.

ملی‌پوش تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان درباره مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، توضیح داد: دور بعدی ما با برنده تیم پیکان و ارومیه بازی داریم که هر دو تیم قابل احترام هستند و بازیکنان و کادر فنی خوبی در اختیار دارند و می‌دانیم که کار سختی خواهیم داشت.

امیر غفور افزود: امیداورم در این یک هفته‌ای که تا مرحله بعدی فاصله داریم تمرینات خوبی انجام دهیم و خوب ریکاوری کنیم همچنین فرهاد قائمی بتواند به ما اضافه شود و کمک کند و با تیم کامل در بازی بعد حضور داشته باشیم و نتیجه خوبی بگیریم.

وی در رابطه با شانس کسب قهرمانی توسط تیم سپاهان در این دوره از رقابت‌ها، تصریح کرد: نمی‌شود الان در مورد قهرمانی صحبت کرد و بازی به بازی به تیم‌ها فکر می‌کنیم. اولین تیم که ما باید به آن فکر می‌کردیم پاس گرگان بود که تیم بسیار قابل احترام و خوبی بود و امیدوارم در مرحله بعدی نیز یک بازی خوبی همراه با نتیجه را ارائه دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =