• ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
  • کد خبر: 2243
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال ساحلی

مراسم افتتاحیه مسابقات هندبال ساحلی به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان جام زنده رود برگزار شد.

به گزارش ایراسین، مراسم افتتاحیه مسابقات هندبال ساحلی به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان جام زنده رود با حضور با حضور پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، حبیب الله ناظریان معاون سازمان اجتماعی فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان، علیرضا امینازاده و نسرین شاکری فرد معاون ورزش و مسئول امور ورزش اداره کل ورزش جوانان استان اصفهان  و پناهنده سرپرست تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان در زمین ساحلی ناژوان برگزار شد.
نسرین شاکری فرد مسئول امور ورزش اداره کل ورزش جوانان استان اصفهان و فریده روشن عضو شورای شهر اصفهان در این مراسم خیر مقدم به مسئولین و اعضای تیم ها گفتند.
در ادامه رئیس فدراسیون اظهار داشت: امیدوارم دیدارهای خوبی رل در مسابقات هندبال ساحلی به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان شاهد باشیم و اعضای تیم ها خاطرات خوبی را در اصفهان تجربه کنند.
وی ادامه داد: با انجام این رقابت ها بهترین ها به تیم ملی دعوت می شوند و امیدوارم تیم خوبی را به مسابقات آسیایی اعزام کنیم و سهمیه
رقابت های جهانی را کسب کنیم.
گفتنی مسابقات هندبال ساحلی به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان با حضور بیش از ۶۰ تیم از روز پنجم اردیبهشت آغاز و روز شنبه به اتمام می رسد و تیم هندبال بانوان فولادمبارکه سپاهان در این رقابت ها حضور دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =