بازی فولاد خوزستان مس رفسنجان

دو تیم مس و فولاد در رفسنجان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مس رفنسجان امروز (جمعه) در قالب هفته هجدهم مسابقات لیگ‌برتر فوتبال کشور میزبان فولاد خوزستان بود. این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گزارش این بازی به شرح زیر است:

در این فصل تیم محمد ربیعی در رفنسجان توانسته تیم‌های بزرگ بسیاری را متوقف کند و نتایج بسیار خوبی بگیرد. در طرف دیگر زمین شاگردان جواد نکونام نیز در فولاد خوزستان اگرچه روندی سینوسی داشته، اما با کسب سوپرجام بار دیگر انگیزه به اردو این تیم بازگشت و فولادی‌ها با کسب سه امتیاز این بازی می‌توانند به رسیدن به رده‌های بالا امیدوار باشند.

ترکیب تیم‌ها

ترکیب تیم مس: داوود نوشی صوفیانی، شاهین توکلی، مجید نصیری، فرشاد محمدی‌مهر، عقیل کعبی، سید مهدی حسینی، مهرداد رضایی، مهدی ترکمان، محسن آذرباد، فراز امامعلی و گادوین منشا.
سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب تیم فولاد: شهاب گردان، موسی کولیبالی، عارف آقاسی، مهدی شیری، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، محمد آبشک، آرش رضاوند، محمدرضا عباسی، علیرضا کوشکی و لوسیانو پریرا.
سرمربی: جواد نکونام

داور دیدار: سعاد وفاپیشه

گزارش بازی

شرح نیمه اول: بازی با سرعت بالایی آغاز شد و دو تیم با دوندگی سعی در تخریب بازی حریف و تصاحب مالکیت توپ داشتند. مس و فولاد دو تیم لیگ برتری هستند که ضد حمله‌های قوی می‌زنند و این اتفاق در بازی دو تیم نمود داشت. با این حال مسی‌ها در دقایق ابتدایی نمایش بهتری داشتند و چند موقعیت خطرناک روی دروازه فولاد خلق کردند که یکی از آن‌ها با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد. رفته رفته مسی‌ها به بازی مسلط شدند و موقعیت‌های بسیاری روی دروازه فولادی‌ها خلق کردند. فولادی‌ها نیز سعی داشتند با ضد حمله به گل برسند که در این امر ناموفق بودند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه اول مسی‌ها مزد بازی برتر خود را با به ثمر رساندن گل اول بازی گرفتند و برنده به رختکن رفتند.

شرح نیمه دوم: این نیمه با تب و تاب کمتری آغاز شد و توپ بیشتر در میانه زمین در گردش بود. سرعت بازی پایین دو تیم، رفتن مس به لاک دفاعی و عدم موفقیت فولادی‌ها در خلق موقعیت مهم‌ترین دلایل دقایق کسل کننده این نیمه بود. در این نیمه شاگردان ربیعی تمرکز خود را بر ضد حملات گذاشته بودند. در کل نیمه دوم بر خلاف نیمه اول موقعیت خطرناک خاصی نداشت و دو تیم بازی کم رمقی را به نمایش گذاشتند. با این حال تلاش‌های فولاد در نیمه دوم بیشتر بود و آن‌ها مزد بازی خود را با به ثمر رساندن گل گرفتند. در دقایق پایانی سرعت بازی بار دیگر بالا رفت و دو تیم موقعیت‌هایی داشتند، اما هیچ یک از این توپ‌ها تبدیل به گل نشد تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسد.

دقایق حساس:

دقیقه ۸: شلیک آذرآباد از گوشه محوطه جریمه به تیر دروازه گردان برخورد کرد.

دقیقه ۱۱: مسی‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه فولاد شدند که این توپ با اختلاف زیاد به بیرون از زمین رفت.

دقیقه ۲۰: منشا با یک حرکت انفرادی زیبا خود را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما شهاب گردان با یک واکنش دیدنی اجازه نداد تا دروازه فولاد باز شود.

دقیقه ۳۷: شوت از راه دور آذرباد با واکنش خوب شهاب گردان راهی کرنر شد.

دقیقه ۸۰: عقیل کعبی سعی داشت با ضربه‌ای از راه دور گردان را به چالش بکشد که این توپ به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۴۳ (مس یک – فولاد صفر): مسی‌ها در کنار محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند، مهدی ترکمان توپ تند و تیز ارسال کرد و شاهین توکلی مدافع جلوآمده مس توپ را داخل دروازه جای داد.

دقیقه ۷۰ (مس یک – فولاد یک): کرنر ارسالی فولادی‌ها در دهانه دروازه به محمدرضا خلعتبری رسید و این بازیکن دروازه مسی‌ها را باز کرد.

حواشی:

*در نیمه دوم صحنه‌ای مشکوک در محوطه جریمه فولاد رخ داد و منشا تعادل خود را از دست داد که داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

*درست دقایق بعد تعادل پریرا در محوطه جریمه مسی‌ها بر هم خورد که باز هم داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =