اردشیر سعد محمدی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تامین مالی طرح پیشگامان پیشرفت ایران را بدون نگاه به خارج از مرزها و از محل سود انباشته شرکت‌ها و کمک سهامداران دانست.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تامین مالی طرح پیشگامان پیشرفت ایران را بدون نگاه به خارج از مرزها و از محل سود انباشته شرکت‌ها و کمک سهامداران دانست.

اردشیر سعدمحمدی با اشاره به «طرح پیشگامان پیشرفت ایران» با تعریف ۴۸ پروژه بزرگ در صنایع نفت، صنعت و معدن با استفاده از منابع شرکت‌های بزرگ صنعتی، افزود: هفت طرح از مجموع ۴۸ طرح یاد شده مربوط به شرکت ملی صنایع مس ایران است که با سرمایه‌گذاری معادل یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلاری انجام می‌شود.

وی بیان‌ کرد: با توجه به افزایش تولید حادث شده در سال ۱۴۰۰ و افزایش سوددهی شرکت، تامین مالی این هفت طرح از سوی همین مجموعه انجام شده است که نشان می‌دهد برای تامین منابع مالی نیاز به خارج از مرزها نداریم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خاطرنشان‌کرد: اجرای این طرح ها از محل سود انباشته شرکت و کمک سهامداران انجام شده و هیچ مشکلی از نظر تامین مالی نخواهیم داشت.

سعدمحمدی گفت: طرح‌هایی که در شرکت ملی صنایع مس ایران تعهد شده، همگی در راستای توسعه همین مجموعه است که نشان‌دهنده یک اتفاق فنی و بسیار حرفه‌ای در مسیر توسعه است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران ادامه‌داد: با توجه به کیفیت مس ایران که به «۹/۵» معروف است و می‌توانیم عیار مس را تا ۹۹.۹۹ داشته باشیم که در صنایع های‌تک و نانو مورد استفاده قرار می‌گیرد، تقاضای بین‌المللی برای استفاده از این محصول کشور وجود خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =